Compania Nestle a demarat programul "Unde a dispărul micul dejun?", desfăşurat în birourile marilor companii sau în redacţiile ziarelor, adică exact acolo unde se regăsesc persoane cu timp limitat, dar care sînt conştiente de importanţa micului dejun şi a unei alimentaţii sănătoase. În cadrul acestui program, Nestle a oferit tuturor şi soluţia cea mai simplă şi rapidă: micul dejun chiar la birou cu cereale Nestle Gold Flakes sau Nestle Fitness, la alegere, şi lapte, care asigură necesarul de substanţe nutritive şi energie pentru a începe ziua în forţă.
Echipe de tineri îmbrăcaţi a la Sherlock Holmes, cu pantaloni şi băscuţe în carouri, au pus întrebarea în ce constă micul dejun unui număr de peste 21.000 de persoane chiar la locul de muncă. Răspunsurile au confirmat rezultatele cercetărilor de specialitate, care arată că cel puţin 40% dintre români nu mănîncă dimineaţa, invocînd lipsa de timp. Mai mult, o pondere mare în această categorie o au persoanele active, foarte ocupate, cu educaţie superioară şi venituri medii spre mari.
Datorită succesului avut, programul va fi extins şi în alte oraşe mari din întreaga ţară: Constanţa, Braşov, Timişoara, Cluj, Iaşi.
Programul "Unde a dispărut micul dejun?" este conceput şi implementat de Mercury Promotions.