Compania URSA România a înregistrat la nouă luni o cifră de afaceri de patru milioane de euro, evoluţie similară cu cea înregistrată anului trecut, datorită unei pieţe de izolaţii "extreme de ezitantă", potrivit unui comunicat al URSA remis astăzi redacţiei.
"În prima parte a lui 2014 s-a văzut o creştere de două cifre, dar a venit un aprilie foarte slab. Una din explicaţiile plauzibile este că revânzătorii merg exclusiv pe achiziţionarea de vată (minerală de sticlă - n.r.) în promoţii, când îşi fac stocuri, iar vânzarea se face pe aceleaşi criterii", declară Sorin Pană, director comercial URSA România.
Potrivit domniei sale, pe zona izolaţiei de vată minerală de sticlă, piaţa a scăzut cu 3-4% faţă de anul trecut, iar estimările făcute de companie în septembrie arată că aceasta e încă în scădere.
"Din experienţa noastră şi din păcate pentru consumatorul final, constructorul alege deseori produse neconforme pentru izolarea pereţilor sau a acoperişurilor doar pe criteriul preţ", explică Sorin Pană.
URSA România este subsidiara companiei internaţionale cu acelaşi nume, unu dintre cei mai mari producători de materiale izolatoare din Europa, parte a grupului internaţional URALITA.
În România, URSA este prezentă cu produsele sale de 20 de ani, comercializând două branduri de vată minerală fabricate în Slovenia.