Answear, cel mai mare retailer de fashion online din Europa Centrală şi de Est, a înregistrat o creştere de 60% a vânzărilor generate prin email marketing, în primele 6 luni de la implementarea soluţiei ExpertSender, furnizor global de servicii de automatizare a proceselor de marketing pentru ecommerce şi retail, se arată într-un comunicat remis Redactiei noaste.
Raluca Radu, Country Manager la Answear.com România, a declarat: "Odată ce am decis să schimbăm focusul de la a fi un business de tip customer-acquisition, la un retailer preocupat să îşi păstreze şi fidelizeze clienţii, am căutat o soluţie să construim loialitate şi să creştem numărul de achiziţii repetate. Soluţia ExpertSender s-a potrivit cel mai bine nevoilor şi ţintelor noastre de afaceri".
Answear a utilizat soluţia ExpertSender care a importat date comportamentale şi tranzacţionale ale clienţilor, astfel încât să le poată trimite ulterior mesaje automate, la momentul potrivit şi în cel mai eficient mod. Datele analizate variază de la obiceiurile de shopping ale clienţilor, până la frecvenţa achiziţiilor, valoarea medie a comenzii, activitatea în site, dispozitivele utilizare şi soldul punctelor din programul de loialitate ANSWEAR Club.
Începând cu luna ianuarie, Answear a folosit datele obţinute în campanii personalizate, pentru a stimula achiziţiile repetate în rândul clienţilor săi.
Vânzările atribuite acţiunilor de email marketing au crescut, astfel, cu 60% în primele 6 luni de la utilizarea soluţiei ExpertSender.
"Aceasta reprezintă o creştere de 2,8% până la 4,5% din vânzările totale. Până la sfârşitul anului, ne aşteptăm ca vânzările din automatizarea proceselor de marketing prin email să se dubleze", a adăugat Raluca Radu.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 08.10.2019, 14:01)
Nice and seductive outfit Raluca ...
2. Cu asa fotogenie
(mesaj trimis de Biz în data de 09.10.2019, 11:33)
au potential sa creasca si mai mult vanzarile :) e suficient sa puna astfel de poze peste tot unde scrie answear...