Vânzările retailerului belgian Delhaize în România şi Indonezia au crescut cu 28,3% în primul trimestru, la 68 milioane euro, în urma extinderii reţelei de magazine şi rezultatelor solide din Indonezia, în timp ce piaţa din Româ-nia a înregis-trat o îmbunătăţire faţă de ultimele trei luni din 2009. Potrivit Mediafax, la cursuri de schimb constante, vânzările pe pieţele din România şi Indonezia au avansat cu 18,4%, se arată în raportul financiar al retailerului.
În ianuarie-martie 2010, compania a raportat un profit operaţional de un milion de euro în cele două ţări, în creştere de aproape patru ori faţă de primul trimestru din 2009, susţinut de termeni mai buni în relaţiile cu furnizorii şi un impact negativ mai mic al cursului de schimb asupra operaţiunilor din România.
Compania, operatorul reţelei Mega Image, avea 53 de magazine în România la finele lunii martie, comparativ cu 51 la finele anului 2010. Până la sfârşitul anului, Delhaize intenţionează să-şi extindă prezenţa pe piaţa locală la 59-64 de magazine.