"Hilton Worldwide Holdings" Inc., lanţul hotelier american ce deţine brandurile Conrad şi Waldorf Astoria, şi-a majorat veniturile peste aşteptări în ultimul trimestru din 2014, în baza creşterii cererii din Statele Unite.
Profitul net al companiei a ajuns la 158 milioane de dolari sau 16 cenţi/acţiune, de la 26 de milioane de dolari sau 3 cenţi/titlu în acelaşi interval din 2013. Câştigul ajustat a atins 17 cenţi/acţiune.
În primul trimestru din anul curent, lanţul hotelier aşteaptă un profit ajustat de 10-12 cenţi/acţiune, iar analiştii - de 15 cenţi.
Vânzările lanţului hotelier au crescut la 2,83 miliarde dolari în trimestrul al patrulea din 2014, de la 2,64 miliarde dolari în anul precedent. Analiştii estimau un profit de 18 cenţi/acţiune, la vânzări de 2,72 miliarde dolari.
Pe întreg anul trecut, profitul "Hilton" a însumat 673 milioane de dolari sau 68 de cenţi/acţiune, faţă de 415 milioane de dolari sau 45 cenţi/ titlu în 2013, iar vânzările - 10,5 miliarde dolari, comparativ cu 9,7 miliarde dolari în anul anterior. În 2015, compania estimează că va obţine un profit de 78-83 de cenţi/titlu.
De menţionat că veniturile pe cameră realizate de "Hilton" au sporit cu 6,8% în SUA, în ultimele trei luni din 2014, iar la nivel mondial - cu 6,6%.