"Xerox România" a anunţat o creştere a veniturilor din operaţiuni cu 15% în 2003, iar 45% din cifra de afaceri a fost realizată din vînzarea de echipamente destinate zonei de producţie. "Sîntem convinşi că noile produse Xerox vor fi bine primite pe piaţa românească şi apreciem că în acest an vom avea o creştere suplimentară de 7-10%. Cota de piaţă a echipamentelor Xerox, destinate zonei de mijloc, este de 30%", a spus Andrei Pănculescu, noul director general "Xerox România". La nivel mondial, vînzările de echipamente ale corporaţiei Xerox au crescut anul trecut cu 11%, înregistrînd un venit total de 4,3 miliarde dolari, în creştere cu 7% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent. Venitul net obţinut a fost de 360 milioane dolari.
"Datorită celor 38 de noi produse lansate în ultimii ani, vînzările din trimestrul patru ale companiei "Xerox" au crescut cu 11%, reprezentînd o creş-tere de 60% faţă de cel mai bun trimestru înregistrat", a adăugat Andrei Pănculescu.
Se estimează că anual 80% din activităţile de birou se concretizează în producerea a 7,5 miliarde de documente, iar 90% din comunicaţiile cu clienţii se fac prin intermediul documentelor. Studiile IDC apreciază că 45% din timpul de lucru al persoanelor din funcţii de conducere este dedicat lucrului cu documente. Creşterea vînzărilor pe piaţa tiparului digital este estimată între 5,5 şi 12,5% pînă în anul 2007.