Vet Diagnostic foloseşte soluţia Senior Software pentru optimizarea tranzacţiilor B2B şi promovează eficient portofoliul de produse şi formând parteneriate avantajoase de afaceri,potrivit comunicatului remis redacţiei.
Portalul B2B al Vet Diagnostic, integrat cu SeniorERP, permite gestionarea eficientă a stocurilor şi transmiterea rapidă a informaţiilor despre produse, crescând operativitatea şi ajungând la peste 100 de comenzi expediate zilnic, ceea ce reprezintă o creştere semnificativă pentru companie.
"Datorită portalului B2B de la Senior Software, clienţii noştri au acum flexibilitatea de a se aproviziona oricând, fără să mai depindă de vizita unui agent. În plus, platforma ne-a permis să extindem gama de produse şi să le oferim clienţilor acces direct la un portofoliu mai larg. Aceştia beneficiază de o experienţă de cumpărare îmbunătăţită, cu informaţii actualizate despre stocuri, preţuri, imagini şi descrieri detaliate ale produselor. Datorită transparenţei pe care o oferă portalul B2B, clienţii pot face alegeri informate şi selecta exact produsele de care au nevoie, reducând semnificativ erorile de comandă şi rata retururilor. Pe lângă toate acestea, eficienţa platformei ne-a permis să ne concentrăm pe
identificarea de noi oportunităţi de vânzare în piaţă", a spus Andrei Vernica, Acţionar - Vet Diagnostic.
Vet Diagnostic, cu o cifră de afaceri de peste 10 milioane de euro, utilizează de peste 6 ani soluţii performante de la Senior Software, precum SeniorERP, portalul B2B, SFA şi SeniorVisualBI. Acestea permit trasabilitate completă a produselor, gestionarea eficientă a informaţiilor de vânzare, monitorizarea stocurilor şi a produselor cu termene de valabilitate, asigurând o rotaţie mai rapidă a stocurilor şi un acces continuu la stocuri actualizate.
Vet Diagnostic a înregistrat îmbunătăţiri semnificative datorită soluţiilor Senior Software, inclusiv:
>Procesarea rapidă a comenzilor din teren şi din portalul B2B
>Îmbunătăţirea continuă a gamei de produse prin feedbackul clienţilor şi analiza pieţei
>Creşterea productivităţii echipei de vânzări şi a volumului de produse vândute
>Monitorizarea operaţiunilor din teren şi accelerarea dezvoltării afacerii
>Acces la rapoarte personalizate de vânzări, detaliate pe agenţi, regiuni şi producători.
"Prin integrarea dintre ERP şi SFA, echipa de vânzări are acces la toate informaţiile necesare într-un singur loc, direct pe tablete. Agenţii noştri pot verifica în timp real stocurile disponibile, preţurile şi istoricul comenzilor şi, cu doar câteva clickuri, pot plasa rapid comenzi. Totul se întâmplă într-un timp foarte scurt, astfel încât putem spune că este o unealtă indispensabilă, fiecare comandă fiind preluată rapid în sistem, direct de pe teren. SeniorVisualBI, ne ajută să analizăm operaţiunile pe diferite zone geografice, deoarece avem activitatea împărţită pe multiple regiuni. Rapoartele de vânzări sunt cele mai des
urmărite, fiindcă putem identifica cu uşurinţă unde există o cerere mai mică pentru produsele noastre şi care sunt zonele cu potenţial crescut", a completat Andrei Vernica.
Compania îşi propune să devină lider pe piaţa de distribuţie a echipamentelor şi consumabilelor medicale pentru clinici şi farmacii veterinare, iar această dezvoltare va fi susţinută de implementarea unor soluţii tehnologice avansate şi de extinderea continuă a portofoliului de produse.
Opinia Cititorului