Conflictul din Israel continuă să ia amploare după ce zilele trecute gruparea islamistă Hamas a atacat oraşul Ashkelon, aflat la scurtă distanţă de Fâşia Gaza. În acest context, echipa Vola.ro continuă să monitorizeze cu atenţie situaţia şi să ofere suport clienţilor săi în aceste momente critice, aşa cum a procedat ori de câte ori s-au întâmplat tragedii care au implicat anulări de zboruri şi probleme de transport, conform unui comunicat de presă al companiei.
Asistenţă 24/7, informaţii actualizate şi călătorii în deplină siguranţă
Încă de la începutul atacurilor Hamas de sâmbătă, Vola.ro a contactat toţi clienţii care aveau rezervări active în Israel pentru a le oferi suport la întoarcerea în ţară. Principalul obiectiv pentru Vola.ro a fost să îi ajute pe aceştia să părăsească rapid şi în deplină siguranţă teritoriul israelian, în condiţiile în care spaţiul lor aerian nu a fost închis şi zborurile comerciale au continuat să fie operate acolo.
Primul pas urmat de Vola.ro a fost să le găsească rapid clienţilor prinşi în Israel locuri disponibile în primele zboruri către România sau alte ţări europene. Astfel, a fost aplicat automat serviciul Trip Protect tuturor pasagerilor, Vola.ro căutând rute alternative în cel mai scurt timp şi achiziţionând bilete noi pentru ei, fără alte costuri suplimentare, în încercarea de a-i scoate cât mai repede din Israel şi de a-i duce cât mai departe de război.
Zborurile din Israel către România au fost împărţite între principalele oraşe ale ţării: Bucureşti, Timişoara, Cluj-Napoca
Vola.ro are o experienţă foarte mare cu situaţiile de criză şi misiunile umanitare ce au ca focus transportul rapid al persoanelor afectate de diferite tragedii, ultimele exemple în acest sens fiind invazia rusă în Ucraina şi explozia de la Crevedia. Tocmai din acest motiv, întreaga echipă a pregătit rapid o strategie pentru a-i ajuta pe clienţii blocaţi în Israel, care s-au confruntat cu zboruri anulate şi incertitudini legate de revenirea acasă.
"Misiunea noastră încă din dimineaţa zilei de sâmbătă, când ştirile despre aceste atacuri îngrozitoare au făcut înconjurul lumii, a fost să luăm legătura cu toţi pasagerii noştri, să ne asigurăm că sunt în siguranţă, să vedem care este statusul zborurilor rezervate de ei şi să încercăm să le oferim opţiuni pentru a-i scoate din calea războiului cât de rapid posibil. Am aplicat opţiunea Trip Protect pe rezervările din Israel, astfel că echipa noastră a început să caute în cel mai scurt timp locuri disponibile la primele zboruri de întoarcere în ţară. Avioanele care au zburat în aceste zile din Israel au adus pasagerii în Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara. Ştim că situaţia va continua şi în următoarea perioadă, aşa că rămânem vigilenţi şi conectaţi cu cei care au nevoie de ajutorul nostru", spune Claudia Tocila, Marketing Manager Vola.ro.
Despre Vola.ro
În 2023 Vola.ro a fost desemnată cea mai cunoscută, utilizată şi mai recomandată agenţie de turism online din România. Compania a avut, încă de la înfiinţare, o dinamică explozivă, atât că cifră de afaceri, cât şi ca număr de angajaţi şi clienţi. Vola.ro deserveşte persoane fizice sau companii, oferind servicii complete de turism: suport pentru rezervarea biletelor de avion opţiunea de bilete rambursabile, rezervări hoteluri, vacanţe, asigurări medicale de călătorie şi servicii de rent-a-car.
În ultimii ani, strategia Vola.ro s-a îndreptat spre dezvoltarea unor servicii de călătorie unice, de tip fintech, menite sa protejeze clienţii de incertitudinea din jurul călătoriilor. Fast Refund, Trip Protect, Flex sunt produsele care permit recuperarea banilor în diferite situaţii.
De asemenea, Vola.ro este prima companie din România care a fost clasată pe primul loc, pentru trei ani consecutivi, în topul Deloitte Technology Fast 50, în Europa Centrală. În 2015, Vola.ro a primit o investiţie de 5 milioane de euro din partea 3TS Capital Partners, acelaşi fond care a mai investit în România în Elefant.ro, InternetCorp, Zoot şi Vector Watch.