"Whirlpool" nu dă publicităţii procentaje sau alte date cu privire la numărul de intervenţii de service, dar este în măsură să confirme că în anul 2004 nu au existat probleme de calitate care să se fi reflectat în vreun fel în rata de defectare. Aceasta s-a situat permanent sub nivelul înregistrat per total în industrie. În perioada 2003-2004, vînzările noastre s-au ridicat la peste 500.000 de produse. Compania cercetează în prezent modul în care informaţii false cu privire la rata de defectare au putut fi prezentate ca informaţii interne ale companiei şi cum au ajuns ele în presă.
Whirlpool este o companie globală, cu centre de producţie în toate regiunile lumii. În Europa, are o serie de centre de producţie dispuse strategic în Franţa, Germania, Italia, Slovacia şi Polonia. Aceeaşi strategie de business este implementată în toate fabricile Whirlpool - produse de calitate înaltă, la preţuri competitive, distribuite rapid şi eficient pentru a satisface nevoile clienţilor.
De la achiziţionarea mărcii Polar şi a fabricii din Wroclaw în 2003, Whirlpool a început derularea unui program consistent de investiţii, pe cinci ani, a cărei valoare totală depăşeşte 100 de milioane euro. Fabrica din Polonia a devenit în scurt timp o companie ultra modernă, care realizează produse în conformitate cu standardele internaţionale de calitate Whirlpool.