Compania Ascendis a încheiat un parteneriat internaţional cu "Experience it", unul dintre liderii mondiali în dezvoltarea programelor de învăţare experienţială (experiential learning), se arată într-un comunicat al Ascendis. Compania canadiană "Experience it" concepe şi implementează programe de învăţare experienţială pentru firme precum Procter and Gamble Inc, Microsoft, Trans Union, Boeing, Whirpool, People Magazine.
Abilităţile pe care le dezvoltă aceste programe vizează managementul vânzărilor şi relaţia cu clienţii (Planet X), dinamica lucrului în echipă, provocările şi comportamentul echipelor de succes (Journey Home), relaţionarea în mediul de afaceri - legătura dintre rezultatele obţinute şi relaţiile pe care "jucătorii" şi le creează (Alien Contact). Programele se adresează atât top şi middle managementului organizaţiilor, cât şi angajaţilor din prima linie şi echipelor cu sarcini specifice. Scopul acestor programe este de a susţine participanţii la cursuri să înveţe din experienţa altora şi mai ales să îşi construiască o experienţă proprie.
Prezentă de 10 ani pe piaţa de training şi consultanţă din România, Ascendis este specializată în training, consultanţă şi învăţare experienţială.
Printre clienţii Ascendis se află: Bancpost, BCR, Distrigaz Sud, E.ON Gaz România, Holcim, IBM, ING Asigurări de viaţă, Mediapro, Melinda Imprex, Microsoft, Pfizer, Raiffeisen Bank, Romstal, Romtelecom, Unicredit Ţiriac Bank, UPC, Xerox România.