Agenţia de relaţii publice BDR Associates este desemnată finalistă la premiile Sabre Awards pentru Europa, în cadrul competiţiei internaţionale de PR organizate de către prestigioasa publicaţie The Holmes Report New York. BDR Associates este finalistă la două categorii: Cel mai bun program din Estul Europei, concurînd cu agenţii de relaţii publice din Republica Cehă şi Polonia, şi Cel mai bun proiect de PR la categoria relaţii comunitare, în competiţie cu agenţii din Spania, Marea Britanie şi, din nou, Polonia. Ambele nominalizări sînt pentru programul de responsabilitate socială P&G "Învaţă să schimbi lumea", finanţat de compania Procter&Gamble, în beneficiul dezvoltării spiritului civic al tinerei generaţii în relaţia cu comunitatea. Sabre Awards, însemnînd Superior Achievement in Branding and Reputation, este o competiţie internaţională cu tradiţie din industria de comunicare a cărei misiune este să premieze eficienţa şi abilitatea companiilor de relaţii publice de a atinge rezultate reale şi măsurabile în campaniile pe care le desfăşoară.
Înfiinţată în 1995, BDR Associates a asigurat suport de comunicare strategică şi relaţii publice unui număr de mai bine de 400 de clienţi, dintre care peste 100 reprezintă mari companii naţionale şi multinaţionale, instituţii ale statului, organisme internaţionale, asociaţii sau agenţii neguvernamentale din România şi Republica Moldova, unde a deschis un birou în 2002. În 2003 BDR Associates a semnat acordul de asociere exclusivă cu Hill & Knowlton, devenind astfel parte din reţeaua internaţională a uneia dintre primele trei companii de PR ale lumii. Începând din 2004, BDR Associates şi-a dezvoltat capacităţi de coordonare a unor proiecte regionale, pentru a asigura susţinere clienţilor. Cifra de afaceri a agenţiei a atins 1 milion de euro în anul 2004, iar estimările pentru 2005 anunţă o creştere cu aproape 50%.