Cea de-a şaptea ediţie Effie România şi-a desemnat câştigătorii în cadrul Galei de Premiere ale cărei gazde au fost Internaţional Advertising Association (IAA) şi Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR).
Printre cele mai premiate agenţii în competiţia Effie Awards 2010 se află Graffiti BBDO, cu următoarele premii: Bronz pentru Dacia - Unbeatable Price (categoria Durables), Sadu - Country Food (Food Products I), Romtelecom Dolce - Share Dolce (Media & Entertainment) şi Silver pentru React - A Chance for Life (Non-Profit Pro-Bono / Public Service, Social Campaigns). Următoarele agenţii ca număr de trofee sunt: Propaganda cu 3 trofee Gold: Napolact - Reason to Rest (Food Products I), Napolact - As it Used to be (Sustained Success), BRD - Groupe Société Générale - Great people Behind Great People(Corporate Reputation, Image & Identity) şi GMP, Leo Burnett & Target, McCann Erickson, Next Advertising şi Papaya Advertising, fiecare cu câte 2 trofee. CAP, Headvertising şi Odyssey Communication au câştigat fiecare câte un trofeu în această competiţie.
Dintre câştigătorii trofeelor Gold, nominalizările pentru Grand Effie au fost: Timişoreana - The Story Goes On (GMP), Napolact - Reason to Rest (Propaganda), Herbal Essences - House of Fun (Leo Burnett & Target) şi BRD - Groupe Société Générale - Great people Behind Great People (Propaganda).
Campania "The Story Goes On", semnată de GMP pentru brandul Timişoreana a fost premiată cu Gold în categoria Alcoholic Beverages: Beers And Wines şi a primit şi trofeul Grand Effie.
"A fost o adevărată plăcere să fiu preşedintele jurilui Effie România în acest an. Am fost impresionat de angajamentul agenţiilor de publicitate locale şi al comunităţii de marketing. Faptul că peste 70 de seniori din partea clienţilor şi oameni din agenţiile de publicitate şi research şi-au dedicat timpul pentru a juriza e o dovadă reală a angajamentului acestora vizavi de eficienţa în comunicare. Lucrările câştigătoare dezvăluie o gândire de marketing inteligentă şi sunt o dovadă puternică a succesului. Într-un climat economic dificil e deosebit de important ca focusul să fie asupra mecanismelor care funcţionează cu adevărat. Şi cred că la această ediţie Effie România găsim destul de multe dovezi ale acestor mecanisme", a declarat James Miller, preşedintele juriului Effie 2010.