Coca-Cola începe 2008 cu "Fabrica de Fericire - Filmul"

F.A.
Ziarul BURSA #Companii #Media-Advertising / 21 ianuarie 2008

La început de an, Coca-Cola îşi surprinde consumatorii cu o campanie impresionantă, care continuă succesul mult premiatului spot "Fabrica de Fericire". "Fabrica de Fericire - Filmul" va fi lansat pe ecranele TV din România pe 18 ianuarie, la ora 20.30.

"Fabrica de Fericire - Filmul", de 3"30"", prezintă aventurile unui "muncitor" într-un automat de Coca-Cola şi încercările lui de a umple sticla de Coca-Cola, readucând fericirea în "fabrica" rămasă fără băutura răcoritoare. Campania locală imită lansarea unei adevărate premiere de cinema: movie trailers, ad-uri care duc cu gândul la autenticul poster al unei lansări de film, materiale promoţionale creative, etc.

Lansarea în România a "Fabricii de Fericire - Filmul" este o campanie integrată împărţită în două etape: teaser (4-18 ianuarie) şi lansare (începând cu 18 ianuarie). Campania se va desfăşura pe TV, cinema (trailer de 30 de secunde), radio, outdoor şi print (ad-uri inspirate din posterele filmelor), dar şi online (un micro-site dedicat, bannere).

"Consumatorii din România s-au arătat extrem de încântaţi de lansarea din 2006 a "Fabricii de Fericire", apreciind mesajul optimist pe care Coca-Cola îl transmitea prin această campanie. Ne-am dat seama ca ei aşteaptă continuarea aventurii personajelor animate din automatul de Coca-Cola, prin urmare anul acesta le-am

pregătit o întreagă poveste", a declarat Natalia Preduţ, Group Brand Manager - Băuturi Carbogazoase, Ro/Bg/Md/Mk.

În august 2007, "Fabrica de Fericire - Filmul" a avut parte de o lansare internaţională spectaculoasă, printr-un eveniment online în lumea virtuală Second Life. 100 de avataruri celebre, printre care şi star-ul Avril Lavigne, alături de reporteri din peste 16 ţări din întreaga lume, au participat la premiera filmului.

"Fabrica de Fericire - Filmul" a fost creat de către Wieden+Kennedy Amsterdam, la post-producţie participând o echipă de peste 50 de animatori 3D şi tehnicieni de la agenţia PSYOP.

Spotul original "Fabrica de Fericire" din 2006 a primit numeroase recunoaşteri din partea industriei de advertising, câştigând un "Silver Lion" la Cannes 2007, "Grand Prix Gold Prize" la Epica Awards 2006 şi, de curând, o nominalizare la premiile "Emmy".

În România, spotul a fost lansat în iulie 2006 ca parte a platformei globale de marketing "Sete Coca-Cola de viaţă" şi s-a bucurat de mare succes în rândul consumatorilor români.

Continuarea "Fabricii de Fericire" marchează o nouă etapă din mult premiata campanie " Sete Coca-Cola de viaţă". Campania, acum în desfăşurare în 150 de ţări din întreaga lume, îndeamnă consumatorii să fie optimişti, să vadă jumătatea plină a paharului şi partea pozitivă a vieţii.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7176
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3172
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9544
Gram de aur (XAU)Gram de aur393.2836

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb