La început de an, Coca-Cola îşi surprinde consumatorii cu o campanie impresionantă, care continuă succesul mult premiatului spot "Fabrica de Fericire". "Fabrica de Fericire - Filmul" va fi lansat pe ecranele TV din România pe 18 ianuarie, la ora 20.30.
"Fabrica de Fericire - Filmul", de 3"30"", prezintă aventurile unui "muncitor" într-un automat de Coca-Cola şi încercările lui de a umple sticla de Coca-Cola, readucând fericirea în "fabrica" rămasă fără băutura răcoritoare. Campania locală imită lansarea unei adevărate premiere de cinema: movie trailers, ad-uri care duc cu gândul la autenticul poster al unei lansări de film, materiale promoţionale creative, etc.
Lansarea în România a "Fabricii de Fericire - Filmul" este o campanie integrată împărţită în două etape: teaser (4-18 ianuarie) şi lansare (începând cu 18 ianuarie). Campania se va desfăşura pe TV, cinema (trailer de 30 de secunde), radio, outdoor şi print (ad-uri inspirate din posterele filmelor), dar şi online (un micro-site dedicat, bannere).
"Consumatorii din România s-au arătat extrem de încântaţi de lansarea din 2006 a "Fabricii de Fericire", apreciind mesajul optimist pe care Coca-Cola îl transmitea prin această campanie. Ne-am dat seama ca ei aşteaptă continuarea aventurii personajelor animate din automatul de Coca-Cola, prin urmare anul acesta le-am
pregătit o întreagă poveste", a declarat Natalia Preduţ, Group Brand Manager - Băuturi Carbogazoase, Ro/Bg/Md/Mk.
În august 2007, "Fabrica de Fericire - Filmul" a avut parte de o lansare internaţională spectaculoasă, printr-un eveniment online în lumea virtuală Second Life. 100 de avataruri celebre, printre care şi star-ul Avril Lavigne, alături de reporteri din peste 16 ţări din întreaga lume, au participat la premiera filmului.
"Fabrica de Fericire - Filmul" a fost creat de către Wieden+Kennedy Amsterdam, la post-producţie participând o echipă de peste 50 de animatori 3D şi tehnicieni de la agenţia PSYOP.
Spotul original "Fabrica de Fericire" din 2006 a primit numeroase recunoaşteri din partea industriei de advertising, câştigând un "Silver Lion" la Cannes 2007, "Grand Prix Gold Prize" la Epica Awards 2006 şi, de curând, o nominalizare la premiile "Emmy".
În România, spotul a fost lansat în iulie 2006 ca parte a platformei globale de marketing "Sete Coca-Cola de viaţă" şi s-a bucurat de mare succes în rândul consumatorilor români.
Continuarea "Fabricii de Fericire" marchează o nouă etapă din mult premiata campanie " Sete Coca-Cola de viaţă". Campania, acum în desfăşurare în 150 de ţări din întreaga lume, îndeamnă consumatorii să fie optimişti, să vadă jumătatea plină a paharului şi partea pozitivă a vieţii.