ComUnity.pro, reţea formată din agenţii independente de PR, având ca punct comun specializarea în comunicare strategică pentru pieţele hi-tech, îşi deschide oficial activitatea odată cu primul consiliu de la Bruxelles. Noua reţea de comunicare se diferenţiază printr-o metodă unică de recrutare a agenţiilor membre. Toate agenţiile afiliate ComUnity.pro au fost selectate pe baza recomandărilor presei naţionale din fiecare ţară, informează un comunicat remis redacţiei.
"Presa locală este fără îndoială cea mai neutră instanţă în aprecierea agenţiilor", a afirmat Marc Henri De Bruyne, managing partner Vademecom, agenţia fondatoare şi reprezentanta pentru Benelux a ComUnity.pro. "Mai bine decât oricine altcineva, jurnaliştii pot spune care agenţie de PR oferă informaţii relevante şi de impact, dar şi relaţii bune de colaborare."
"Pentru SmartPoint, avantajele afilierii la ComUnity.pro ţin în primul rând de schimbul de experienţă şi de accesul la proiecte internaţionale. Cu agenţii partenere în regiunea EMEA şi o platformă comună de comunicare, reţeaua partajează know-how-ul fiecărei agenţii astfel încât orice proiect internaţional poate fi implementat rapid la nivel local", a declarat Anamaria Putinică, PR Director SmartPoint.