Foote Cone & Belding Bucharest gestionează de la începutul anului 2007 contul de PR al lanţului de farmacii Centrofarm. Decizia a fost luată în urma organizării de către companie a unui pitch la care au participat mai multe agenţii de PR. Proiectele ce vor fi derulate de agenţie vizează în principal comunicarea corporativă a Centrofarm, precum şi promovarea serviciilor şi produselor companiei.
CENTROFARM este o societate cu o tradiţie de aproape 60 de ani în domeniu, fiind unicul lanţ de farmacii de stat din Bucureşti înainte de 1990. Începând cu anul 2005, societatea a intrat într-un amplu proces de reorganizare şi modernizare. În prezent, lanţul CENTROFARM este format din 33 de farmacii, din care peste 90% sunt amplasate în Bucureşti.
Departamentul de PR al Foote Cone & Belding Bucharest a fost înfiiţat în anul 2006, ca o necesitate firească în urma dezvoltării portofoliului de clienţi ai agenţiei. Pînă în prezent echipa de PR FCB a coordonat proiecte pentru clienţi precum Philips, Lavazza, Voxline Communication, Care Zone, KLM, Johnson Wax.