HNC - the advertising supermarket a realizat campania de promovare a noului Revalid, produs în Elveţia. Campania se derulează sub sloganul: "Opreşte căderea părului" şi se adresează tuturor celor care au probleme cu pierderea părului. Octav Tănase, managing partner HNC, a declarat: "Am pornit de la ideea că mulţi dintre noi se confruntă cu probleme de acest fel. Femeile însă sînt mult mai preocupate de felul în care arată şi tot ele sunt cele care iau mă-suri pentru a-şi proteja sănătatea. De aceea, am căutat să creăm un spot în care să poves-tim o situaţie cît mai aproape de realitate, şi care, pe cît posibil, să fie cît mai feminin".
Spotul a fost realizat în colaborare cu Saga Film şi regizat de Hanno Hofer. Pentru personaj a fost căutată o persoană tînără şi luminoasă, în care publicul vizat (femei active, 25-40 de ani) să se poată regăsi cu uşurinţă.
Domnul Tănase a mai precizat: "Ideea iniţială prevedea o abordare mult mai melodramatică a spotului, de aceea am construit o secvenţă cu tuşa mai groasă - cea a despărţirii fetei de firul de păr - care s-a vrut telenovelistică, cu risipă de lacrimi şi gesturi expresive. Şi celelalte mijloace, zgomotul căderii părului, machiajul şi muzica trebuiau să contribuie la efectul uşor parodic al spotului. Pînă la urmă, însă, s-a ales o cale de mijloc între abordarea mai serioasă şi cea exagerată, iar rezultatul este un spot care, fără să fie foarte sobru, reuşeşte să atragă atenţia asupra căderii părului şi să propună o soluţie serioasă pentru această problemă".
Pe partea de media, campania este susţinută cu difuzări pe tv, pe radio şi de printuri în presa feminină. Noul Revalid va fi pre-zent şi on-line. Partea de BTL a acestei campanii include evenimentul de lansare a produsului (care a avut loc), precum şi cîteva promoţii ulterioare în farmacii.