Leo Burnett a reuşit încă o performanţă fără precedent în industria de advertising din România - a adus acasă primul premiu obţinut vreodată de o agenţie românească la Euro-Effie Awards, cea mai prestigioasă competiţie europeană ce recompensează eficienţa campaniilor de publicitate implementate la nivel regional. Trofeul câştigat de Leo Burnett este un Bronze Effie şi a fost acordat campaniei "Tide pentru Supermame", concepută pentru brandul Tide, client Procter & Gamble.
Premiul reprezintă o validare la nivel european a medaliei de aur obţinută de campania "Tide pentru supermame" la Effie România, confirmând totodată statutul Leo Burnett de cea mai strategică agenţie din ţara noastră. Mai mult decât atât, reuşita agenţiei dovedeşte că Leo Burnett România are unul dintre cele mai bune produse strategice din Europa.
"Este o victorie imensă pentru planning, pentru România şi, bineînţeles, pentru Leo Burnett România. Din nou suntem primii şi asta este un lucru minunat. Cred că nu mai există nici un dubiu că Leo Burnett este cea mai strategică agenţie din ţara noastră şi că suntem îndreptăţiţi să spunem că avem cea mai puternică echipă de pe piaţă. Bravo colegi!" a declarat Răzvan Mătăsel, Deputy Managing Director şi Head of Planning la Leo Burnett România.
Premiată la categoria FMCG (bunuri de larg consum), campania este adresata mamelor şi s-a remarcat prin execuţii care au trecut de barierele comunicării clasice. "Tide pentru Supermame" a fost creată de Leo Burnett România şi implementată cu succes în ţări din Balcani (Bulgaria, Bosnia Herţegovina, Serbia, Muntenegru, Moldova), dar şi la nivel internaţional (Grecia, Rusia, Ucraina, Belarus, Ungaria), fiind pentru prima data când o campanie dezvoltată în România ajunge să fie utilizată atât de larg la nivel internaţional.
" Suntem foarte bucuroşi pentru acest premiu Euro Effie, care vine ca o recunoaştere la nivel regional a eforturilor depuse de Leo Burnett împreună cu echipa TIDE. Suntem mândri că mămici din toată lumea folosesc TIDE pentru hainele micuţilor lor, considerându-l un ajutor de seamă al familiei"a declarat. Roxana Popa, Brand Manager la Procter&Gamble România.
Victoria agenţiei româneşti a răsunat în întreaga reţea Leo Burnett Worldwide, atragând felicitari şi mesaje de recunoaştere din partea multor reprezentanţi ai diferitelor birouri din lume. Uli Barth, Regional Account Director, care a sprijinit echipa în dezvoltarea campaniei, a declarat:
"Felicitări echipei noastre Tide din biroul Leo Burnett Bucureşti pentru acest premiu extraordinar. Este pe deplin meritat şi reprezintă mândria echipei Tide din întreaga regiune a Europei Centrale şi de Est."
Echipa Leo Burnett care a lucrat la campania câştigătoare este formată din:
Răzvan Mătăsel - Head Of Planning, Costin Radu - Strategic Planner, Victor Stroe - Strategic Planner, Andrei Bălan - Jr. Strategic Planner, Andreea Boaca - Brand Comm Director Balkans, Dana Manolache - Brand Comm Manager Balkans, Cosmina Dinu - Brand Comm Executive Balkans, Carmen Tiderle - Creative Director, Ghica Popa - Art Director, Ema Prisca - Sr. Copywriter, Laura Leonte - Copywriter, Laura Georgescu - A/V Production Director, Sorin Deleanu - A/V Production Manager, Narcis Pintilie - Studio Manager, Mihai Nicula - Studio Manager, Uli Barth - Regional Account Director Leo Burnett.
Din partea P&G a participat la campanie Roxana Popa - Brand Manager, Anca Halalai - Assistant Brand Manager, Richard Cohen - Marketing Director.
Leo Burnett este agenţia de publicitate cu cele mai bune servicii de strategie şi creaţie din România, potrivit studiului AdMarket 2006 şi cea mai bună agenţie full-service de advertising, conform AdRating 2007, primul clasament al agenţiilor de publicitate din România după criteriul performanţei în afaceri.
Leo Burnett este deţinătoarea titlului de Agenţia Anului în ultimii 5 ani la Ad"Or, a titlului de Agenţia Anului 2005 la festivalul internaţional de publicitate Golden Drum, şi singura agenţie romănească nominalizată de 6 ori la Cannes Lions, cel mai important festival de publicitate din lume.
Leo Burnett singura agenţie românească premiată la Euro Effie şi deopotrivă cea mai premiată agenţie la Effie Awards România în cele patru ediţii.
Brand-ul Leo Burnett se situează în fruntea clasamentului din România a programului Business Superbrands, acumulând cele mai multe voturi la toate cele patru arii de evaluare (1. reputaţie & prestigiu, 2. calitate, 3.
incredere şi 4. diferenţiere pe piaţă). Agenţia este considerată în urma evaluării Superbrands ca fiind cel mai de
incredere brand de business din România.