Societatea informatizată presupune implicarea instrumentelor IT&C în toate activităţile de bază ale companiilor. Gestiunea şi managementul documentelor reprezintă o preocupare comună pentru toate societătile, indiferent de obiectul de activitate al acestora.
"Operatorii economici au inţeles importanţa organizării şi circulaţiei eficiente a documentelor. Pentru realizarea unui management operativ al documentelor, companiile au acum posibilitatea de a accesa soluţii informatice specializate. SIVECO România este deja un furnizor tradiţional de astfel de instrumente, care, odată implementate în cadrul companiei-client, restructurează fluxurile proprii de lucru", declară Radu Lazar, Line of Business Director SIVADOC, in cadrul SIVECO România.
Soluţiile IT in domeniul arhivării, centralizării şi calificarii documentelor ajuta companiile sa treaca intr-o noua etapa de dezvoltare. Prin intermediul IT, operatiunile de inregistrare, creare, arhivare sau interogare a documentelor se realizează în mod automatizat. Acest lucru prezintă avantaje reale pentru utilizatori, cum ar fi reducerea timpului de procesare, acurateţea datelor şi controlul superior asupra arhivelor de documente.
"Apelând la funcţiile complexe ale produsului SIVADOC - sistemul informatic de management al fluxurilor de lucru, dezvoltat de SIVECO România - resursele umane şi materiale ale companiilor sunt folosite într-un mod mult mai judicios. Realizarea rapidă, inventarierea şi calificarea cu acurateţe a diverselor categorii de documente, precum şi standardizarea avansată a tuturor înscrisurilor companiei sunt doar câteva dintre beneficiile imediate ale implementării SIVADOC. Prin implicarea sa în informatizarea organizaţiilor, SIVECO România intervine în mod benefic în simplificarea proceselor funcţionale din orice tip de organizaţie", a adăugat Radu Lazar.
Prin soluţiile sale specializate de Document Management, SIVECO România sprijină companiile în generarea şi gestionarea economică şi riguroasă a documentelor de orice natură - de la simple documente text, până la mesaje electronice, faxuri, documente scanate şi chiar imagini. Implementarea unei astfel de aplicaţii garantează, practic, rentabilizarea întregii economii a afacerii, determinând realizarea de economii substanţiale la toate nivelurile de cost.