"Deutsche Post DHL Group", cel mai mare furnizor mondial de servicii de coletărie şi logistică, a încheiat anul fiscal 2016 cu un profit record, toate cele patru divizii contribuind la rezultatele solide ale grupului.
Câştigul operaţional al grupului a sporit cu 45% anul trecut, la 3,5 miliarde de euro.
Frank Appel, directorul executiv al "Deutsche Post DHL Group", declară: "2016 a fost un an de succes pentru noi. Compania, în structura sa curentă, nu a atins niciodată câştiguri mai mari. Totodată, am investit masiv în toate cele patru divizii ale noastre şi am făcut progrese substanţiale în implementarea Strategiei 2020. Întregul grup a beneficiat de rezultatele diviziei de e-commerce, impulsionată de dezvoltarea dinamică internaţională a acestui segment".
Câştigul operaţional (EBIT) al diviziei Post - eCommerce - Parcel (PeP) a crescut la peste 1,4 miliarde de euro în 2016, de la 1,1 miliarde de euro în 2015. Celelalte divizii DHL au generat un câştig operaţional de 2,4 miliarde de euro, comparativ cu 1,7 miliarde de euro în 2015.
Compania aşteaptă o creştere semnificativă a profitului său în anul curent, în pofida unei expansiuni moderate pe care o anticipează la nivelul economiei mondiale. Evoluţia grupului se va baza, conform DHL, pe îmbunătăţirea continuă a rezultatelor operaţionale ale diviziilor.
"Deutsche Post DHL Group" preconizează avansul profitului operaţional al grupului la circa 3,75 miliarde de euro în 2017. "Deutsche Post DHL Group" aşteaptă ca profitul său operaţional să crească, în medie, cu peste 8% în fiecare an până în 2020.
Vânzările grupului s-au redus cu 3,2% anul trecut, faţă de 2015, ajungând la 57,3 miliarde de euro, în principal pe fondul fluctuaţiilor de curs valutar şi al suprataxelor reduse pe combustibili.
Grupul intenţionează să crească dividendul pentru 2016 cu 24%, la 1,05 euro/acţiune. Propunerea în acest sens va fi lansată la Adunarea Generală Anuală a Acţionarilor, programată să aibă loc în 28 aprilie. Dacă suma va fi aprobată, grupul va acorda dividende totale de circa 1,27 miliarde de euro.
• Maratonul DHL Ştafeta Carpaţilor îi susţine şi anul acesta pe sportivii paralimpici
"DHL Express România" organizează, pe 17 iunie, a opta ediţie a Maratonului DHL Ştafeta Carpaţilor, eveniment susţinut şi anul acesta de numeroase persoane publice, sportivi şi vedete.
Competiţia este structurată pe trei categorii de probe, Maraton (42,195 km), Semimaraton (21km) şi Ştafetă (7km x 6 persoane), iar toate fondurile strânse din taxa de înscriere vor fi donate pentru susţinerea realizărilor sportivilor paralimpici.
Daniel Kearvell, Managing Director DHL Express România, a declarat ieri, în conferinţa de presă care a anunţat acest eveniment: "Am reuşit să creăm o tradiţie şi un reper pentru alergători, cei care sunt an de an alături de noi, dar şi cei care se alătură în plus la fiecare nouă ediţie. Fiecare nouă înscriere înseamnă creşterea sumei pe care o donăm partenerilor noştri, Comitetul Naţional Paralimpic. Opt ediţii, 440 de companii, 5.200 alergători, 112.000 euro donaţi sunt câteva dintre reperele acestui eveniment".
La rândul său, Sally Wood-Lamont, preşedintele Comitetului Naţional Paralimpic, a afirmat că au început deja pregătirile pentru Jocurile Paralimpice din Tokyo, din 2020. "Avem mai mulţi tineri sportivi care se pregătesc intens. Sponsorizarea oferită de DHL va ajuta Comitetul să trimită şi să ofere condiţii optime acestor tineri sportivi", a spus domnia sa.