"Redwine" schimbă infăţişarea "Tonis Play"

F.A.
Ziarul BURSA #Companii #Media-Advertising / 17 octombrie 2008

Redwine a realizat procesul de rebranding al companiei Tonis Play, reţea de magazine de produse electrocasnice şi distribuitor la nivel naţional al brandului LDK. Redwine a dezvoltat platforma de brand, identitatea verbală şi vizuală, precum şi aplicaţiile pentru noul brand.

Obiectivul principal al proiectului de rebranding era revitalizarea brandului cu o vechime de 14 ani pe piaţa din judeţul Constanţa. De asemenea, noul brand trebuia să se diferenţieze într-o categorie puternic competitivă şi să îi inspire pe stakeholderii săi.

A fost dezvoltată o nouă promisiune de brand "Meriţi mai mult!", care susţine faptul că prin toate facilităţile pe care le oferă şi prin atitudine, Tonis Play empatizează cu clienţii şi îi ajută în achiziţiile pe care aceştia le fac.

S-a conceput şi un nou nume, prin adăugarea particulei "Play" la vechiul nume, cu scopul de a-l moderniza şi pentru ca acesta să reflecte mai bine noua personalitate a brandului (prietenos, optimist, solar, deschis, încrezător).

"Noua identitate vizuală face legătura cu domeniul de activitate prin butonul stilizat integrat în logo şi prin logotipul modern. La nivel de culoare ne-am dorit să ne diferenţiem clar de brandurile din categorie şi în acelaşi timp să transmitem ideea de căldură şi empatie", menţionează Veronica Oancea, Creative şi CS Coordinator la Redwine.

Redwine este o agenţie independentă de strategie şi design de brand, înfiinţată în anul 2007. Redwine a adus o abordare nouă pe piaţa de branding din România - "branduri îndrăzneţe". Îndrăznim să gândim dincolo de clişee strategice sau creative şi să aducem idei noi, proaspete, cu ajutorul cărora să adaugăm valoare brandurilor pentru care lucrăm, provocăndu+ne clienţii să-şi dorească mai mult de la brandurile lor.

Echipa Redwine este compusă din profesionişti care şi-au câştigat o experienţă anterioară valoroasă, lucrând pentru clienţi locali sau internaţionali. Printre clienţii agenţiei se numară: AIESEC, Coffee Heaven, CorpMed, Focus Internaţional, Fuchs Condimente, GBC Consulting, Kutee, Multiserv, Snack Attack, Tonis Play si ZED Tech.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7176
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3172
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9544
Gram de aur (XAU)Gram de aur393.2836

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb