Imaginea României nu se bucură de prea mare succes în Franţa, însă această destinaţie, pe nedrept uitată de turiştii francezi, merită mai mult; Patrimoniul României, varietatea regiunilor şi satelor sale, bisericile medievale fortificate din Carpaţi fac din această ţară o veritabilă bijuterie culturală din Europa Centrală, potrivit site-ului TourMaG, citat de Agerpres.
Salaun Holidays a fost, în anii 1990, una dintre principalele agenţii de turism specializate pe această destinaţie, cu peste 2.000 de turişti pe an. Acum, turoperatorul francez a decis să repornească "maşinăria".
Stephane Le Pennec, directorul general al Salaun Holidays, a explicat că, în anii 1990, compania era unul dintre principalii agenţi de turism pe direcţia România, rezervând sejururi şi cure termale la Marea Neagră. Ulterior însă, agenţia a redus din ritm pe această direcţie, în situaţia în care transportul aerian şi condiţiile pieţei nu-i permiteau să fie competitivă în raport cu alte destinaţii.
De atunci, Salaun Holidays a reglat problema transportului aerian, datorită parteneriatului cu Air France, care i-a permis să organizeze circuite regionale. Apoi, turoperatorul francez a renegociat itinerariul cu noul său partener Karpaten. Concret, acum turoperatorul francez propune circuite între Marea Neagră şi Balcani, dar şi sejururi şi cure de tratament, precum şi cazare în hoteluri de 3 şi 4 stele, ofertă prezentată în noua broşură lansată la începutul anului.
Compania oferă cazare, servicii de ghid şi alegerea itinerariilor, cu circuite ce durează între 8 şi 12 zile, sau Marele Tur al României, cu 3 nopţi la Marea Neagră. Compania are oferte începând de la 799 de euro, cu taxe de transport aerian incluse, pentru un circuit de 8 zile.
După lansarea noii oferte, agenţia a înregistrat o majorare cu 72% a vânzărilor în raport cu anul trecut. Astfel, Salaun Holidays mizează pe un număr de 400 de clienţi în 2014 pentru destinaţia România.