SCANDALUL MUTĂRII A 13% DIN PORT LA CONSILIUL LOCAL Dumitru Costin suspectează interese olandeze sau ruseşti în Portul Constanţa
VLAD PÎRVUPiaţa de Capital / 20 mai 2014
• "Dacă dezvoltăm Constanţa, Rotterdam are de suferit", susţine liderul sindical
• Sute de sindicalişti au protestat împotriva trecerii unui pachet de 13% din Port la Consiliul Local
• Mazăre le-a spus sindicaliştilor că sunt plătiţi de oamenii de afaceri Corneliu Idu şi Gabriel Comănescu
Suspiciuni privind interese externe revin în discuţie, odată cu propunerea trecerii unui pachet de 13% din acţiuni din Portul Constanţa de la Ministerul Transporturilor la Consiliul Local, subiect ce a stârnit un scandal imens pe plan local şi a scos, în stradă, sute de angajaţi din port.
Dumitru Costin, preşedintele Blocului Naţional Sindical (BNS), repune pe tapet subiectul intereselor Olandei, care ar dori ca Portul Constanţa să nu se dezvolte, pentru a nu afecta portul Rotterdam. Despre acest subiect s-a mai discutat în 2012, când senatorul PSD Marius Bota declara că "Olanda şantajează România cu intrarea în Schengen, pentru a obţine mai repede şi în condiţii foarte avantajoase managementul privat asupra Portului Constanţa".