Producătorul de mezeluri Caroli Foods a obţinut, în primele şase luni ale anului 2009, venituri nete de 29 milioane de euro, în creştere cu 1% faţă de perioada similară a anului trecut şi un profit operaţional de un milion de euro, cu 4% mai mare decât în primul semestru din 2008.
"Veştile sunt pozitive deoarece au fost şase luni dificile şi nu multe companii pot spune că sunt stabile după această perioadă. Motivele pentru care creştem sunt investiţiile din spatele brandurilor şi îmbunătăţirea eficienţei comerţului şi a acoperirii", a afirmat, azi, într-o conferinţă de presă, vicepreşedintele comercial al Caroli Foods, Andrew Taylor.
Acesta a adăugat că firma a înregistrat o creştere a cotei de piaţă, ajungând la 12% din total, mai mult cu 1,5% faţă de cota de piaţă deţinută în primele şase luni din 2008 şi îşi propune pentru anul 2010 o creştere de trei procente.
Taylor a mai spus că pentru întreg anul 2009 compania estimează o cifră de afaceri de 69 milioane de euro, similară cu cea din anul precedent. "Tot ce s-a întâmplat până acum şi rezultatele pe care le avem după primele şase luni ne arată că putem să ne atingem ţintele", a declarat vicepreşedintele comercial al Caroli Foods.