Good2Go, magazin de tip convenience dedicat publicului tânăr şi activ, precum şi tuturor celor preocupaţi de menţinerea unui stil de viaţă sănătos, debutează în forţă pe piaţa de retail modern locală prin deschiderea în Bucureşti a primei locaţii dintr-o serie de 15 planificate pentru lansare până la finalul anului 2024, conform unui comunicat de presă remis Redacţiei.
"Suntem extrem de încântaţi să venim în întâmpinarea clienţilor noştri cu produse şi servicii premium, atent selecţionate pentru a susţine stilul de viaţă dinamic şi activ al consumatorilor moderni, precum şi preocuparea lor de a avea o alimentaţie sănătoasă. Ne dorim ca experienţa Good2Go să devină un prilej de relaxare pentru toţi cei care ne vizitează şi un moment zilnic de deconectare pentru clienţii fideli, pe care fiecare să-l savureze cu plăcere, beneficiind de serviciile noastre atente şi rapide. Aceasta este promisiunea noastră către clienţii pe care îi aşteptăm cu braţele deschise începând chiar de astăzi", a declarat Cristian Costache, General Manager Good2Go.
În primul magazin Good2Go situat în "Galeria Kaufland Drumul Binelui" din Bucureşti cei care urmează o dietă echilibrată vor descoperi o selecţie amplă de produse cu conţinut caloric scăzut şi alimente fără gluten care nu fac rabat de la gust, în vreme ce atleţii profesionişti şi entuziaştii fitness-ului pot alege produse de top dedicate lor, precum batoane şi shake-uri proteice care susţin performanţa şi recuperarea.
Magazinul oferă şi produse pentru copii atent selecţionate, de la sucuri fără zahăr adăugat şi biscuiţi ecologici, la produse non-alimentare din categoria art & craft. De asemenea, cei care caută o gustare delicioasă de savurat între mesele principale ale zilei, pot alege dintr-o gamă bogată de snack-uri şi îngheţată delicioasă, soluţia perfectă pentru a se răcori în orice moment al zilei, sau pot opta pentru sandvişuri, sucuri naturale, smoothie-uri ori băuturi răcoritoare.
În plus, noua locaţie Good2Go oferă celor care-i trec pragul şi o varietate de publicaţii de presă şi produse din tutun, alături de o serie de servicii de interes general, accesibile datorită parteneriatelor Good2Go cu Eventim, Paypoint şi Loteria Română.
Good2Go vizează inaugurarea a încă 14 magazine până la finalul anului în curs. Pe termen lung, strategia de dezvoltare a companiei include extinderea naţională, respectiv deschiderea a 200 de magazine în următorii 5 ani, precum şi atingerea cifrei de afaceri de 37 milioane de euro până la finalul anului 2025.
"Oferim spre administrare antreprenorilor locali selecţionaţi, spaţii comerciale premium şi un concept de magazin extrem de bine poziţionat prin selecţia de produse, perfect adaptată nevoilor clientului modern. Avem un model de business atrăgător şi un plan de dezvoltare solid, pe care suntem nerăbdători să-l punem în practică alături de parteneri de operare de cursă lungă, pe care să îi ajutăm să crească şi să se dezvolte alături de noi. În plus, costul intrării în reţeaua Good2Go este accesibil în raport cu cel al unui sistem clasic de franciză, iar schema de remunerare este anume gândită pentru a stimula performanţa în vânzări. Pentru cei care fac primii paşi în antreprenoriat, un parteneriat cu Good2Go poate constitui o introducere valoroasă în retail, precum şi o veritabilă rampă de lansare", a declarat Cristian Costache.