HyperActive şi Orange lansează "The Goodies Hunt"

F. A.
Comunicate de presă #Telecomunicaţii / 12 septembrie 2011

Aplicaţia dezvoltată de HyperActive, "The Goodies Hunt", face parte din mixul de canale al campaniei de promovare Orange Wi-Fi derulată în perioada 7-15 septembrie în Centrul Vechi din Bucureşti, arată un comunicat de presă.

Orange îi provoacă pe utilizatorii de smartphone-uri să găsească prin intermediul aplicaţiei "The Goodies Hunt" indiciile preţioase care îi vor ajuta să câştige marele premiu, o tabletă Samsung Galaxy Tab 10.1.

"Am dorit să aducem trecătorilor din Centrul Vechi un beneficiu în plus pe lângă Internetul gratuit oferit de Orange. Pornind de la tag-ul campaniei, < Hai în oraş se schimbă cu Orange >, am creat o activare creativă, care să le ofere consumatorilor oportunitatea de a folosi şi testa internetul Wi-Fi de la Orange", a declarat Alina Marin, Account Manager HyperActive.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

19 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9769
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7110
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3354
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9529
Gram de aur (XAU)Gram de aur399.1947

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb