Orange România anunţă lansarea serviciului de asistenţă online care oferă clienţilor informaţii utile despre serviciile şi produsele Orange prin intermediul secţiunii interactive de întrebări şi răspunsuri, al tutorialelor, softurilor şi manualelor de utilizare pentru telefoanele mobile. Orange este primul operator din România care lansează o platformă de comunicare online ce permite utilizatorilor să interacţioneze atât între ei, cât şi cu experţii Orange, informează un comunicat remis redacţiei.
"Privim fiecare interacţiune cu clienţii noştri din perspectiva interacţiunii cu brandul Orange, de aceea dorim să le oferim acestora cea mai bună experienţă online, să creăm o comunitate prin care să avem o relaţie cât mai directă şi apropiată cu ei. Vom continua să dezvoltăm şi mai mult această direcţie de comunicare online, să interacţionam cu clienţii noştri oriunde sunt ei, fie că este vorba despre site-ul nostru, reţelele sociale, forumuri sau blog-uri", a declarat Robert Anghel, Online Product Manager Orange România.