Orange, liderul pieţei de telecomunicaţii din România, a încheiat anul 2006 cu 8,043 milioane clienţi, în creştere cu 18% faţă de anul precedent. La 10 ani de la înfiinţarea companiei în România, Orange a atins pragul de 1,082 miliarde de euro venituri, care reprezintă o majorare cu 24,4% faţă de valoarea veniturilor la sfârşitul anului 2005.
La sfârşitul anului 2006, Orange România avea 383.248 de clienţi broadband. Investiţiile cumulate se ridică la aproximativ 1,2 miliarde de euro. Anul trecut investiţiile au fost direcţionate în principal în extinderea reţelei EDGE la nivel naţional, a reţelei 3G în 20 de oraşe şi a reţelei de distribuţie care numără 42 de magazine proprii în toată ţara.
În 2006, Orange România a marcat atingerea a două praguri: 7 milioane de clienţi în februarie şi 8 milioane de clienţi în luna decembrie, un ritm de creştere accelerat determinat de faptul că rata de penetrare a telefoniei mobile în rândul populaţiei a depăşit 80% la sfârşitul anului trecut.
În luna iunie, France Telecom a extins marca Orange asupra tuturor serviciilor de comunicaţii pentru afaceri în România. Orange Business Services reprezintă acum numele sub care Orange România şi Equant România, furnizor de comunicaţii IP internaţionale şi servicii IT, oferă servicii business.
În septembrie, compania a inaugurat Orange concept store, un spaţiu al comunicării dincolo de tehnologie în care vizitatorii pot testa produsele şi serviciile Orange, pot cumpăra cele mai noi modele de telefoane, pot servi o cafea în timp ce citesc ori vizionează ştirile sau pot participa la evenimentele organizate aici aproape în fiecare seară.