Sony Ericsson, unul dintre cei mai mari producători mondiali de telefoane mobile, accesorii şi soluţii pentru calculatoare, a ales agenţia de relaţii publice Rogalski Grigoriu pentru gestionarea comunicării sale de PR.
Rogalski Grigoriu PR va furniza relaţii de consultanţă strategică şi de implementare atât a campaniilor de comunicare pentru noi produse cât şi la nivel de corporaţie, începând cu luna mai, 2008.
"Echipa Rogalski Grigoriu a fost extrem de atentă la toate cerinţele brief-ului, a demonstrat o experienţă bogată în cunoaşterea pieţei din România şi a dovedit multă creativitate în abordarea brandului Sony Ericsson. Suntem încrezători în acest nou parteneriat şi suntem siguri că vom realiza multe lucruri frumoase împreună", a declarat Carmen Capitanescu, Director Marketing Zonal Sony Ericsson.
Despre Sony Ericsson
Cu peste 100 de milioane de telefoane vândute în 2007, Sony Ericsson este în prezent unul dintre cei mai mari 5 producători de telefoane mobile din lume. Fiind unul dintre cei mai importanti jucatori pe piata cu reprezentanţe în peste 80 de ţări, telefoanele noastre mobile, accesoriile şi cardurile PC au devenit sinonime cu inovaţia şi cu stilul. Diversitatea este unul dintre punctele forte ale companiei noastre. De aceea Sony Ericsson detine oportunităţi de cercetare şi dezvoltare în Europa, Japonia, China, India şi America de Nord. Sony Ericsson a fost fondata în urma unui joint-venture de 50:50 între Sony şi Ericsson în octombrie 2001, iar sediul său central este stabilit la Londra.
Despre Rogalski Grigoriu Public Relations
Rogalski Grigoriu Public Relations este agenţia specializată în managementul integrat al reputaţiei organizaţiilor şi brandurilor. Creată ca o iniţiativă antreprenorială a cinci parteneri - Dragoş Grigoriu, Vlad Grigoriu, Eliza Rogalski, Simona Dan şi Florina Vărzariu, şi având acces la toate resursele de strategie, research, creaţie, media şi producţie ale agenţiei mamă - TEMPO, echipa Rogalski Grigoriu are experienţa a zece ani de specializare în domeniul Relaţiilor Publice şi validarea a sute de proiecte de referinţă în România şi la nivel regional. Rogalski Grigoriu este prima agenţie din România căreia International Public Relations Association (IPRA) i-a acordat trofeul Golden World Award, considerat Oscarul PR-ului, pentru cea mai bună lansare a unui brand la nivel internaţional, precum şi prima deţinătoare a trofeului SABRE European Awards pentru excelenţă în crisis management. Având o echipă de 15 consultanţi specializaţi prin Chartered Institute of Public Relations, precum şi competenţe extinse în comunicare, prin cursuri de Creative Planning, Idea Management şi Competitive Intelligence, Rogalski Grigoriu este agenţia de PR cu expertiză completă în consumer, healthcare, business-to-business, financial, real estate, retail, litigation PR, crisis & issues management. Portofoliul de clienţi ai agenţiei include atât organizaţii locale, cât şi internaţionale - Agricola Bacău, Atlas Corporation, Băneasa Investments, BSG, BSR, Boom, Carlsrom Beverage, Cetelem, Deloitte Romania, Asociaţia Erudio, Franke Romania, LaborMed Pharma, Millennium Bank, New Kopel Sixt, Ocif Group, Kiwi Finance, Petrom, Tassullo, Tuborg Romania. Având un model propriu de management al ideilor şi al talentelor, precum şi instrumente de PR create pentru a facilita comunicarea companiilor cu toate categoriile de stakeholders, Rogalski Grigoriu se poziţionează de partea publicului, contribuind în mod activ şi vizibil la atingerea obiectivelor de business ale clienţilor săi.