• Cătălin Vicol este noul director general al Walmark România
• Fostul director general al filialei din România, Horia Vîlcu, va ocupa poziţia de director general al subsidiarei Walmark Franţa
Compania cehă de farmaceutice anunţă că schimbarea se va produce începând cu data de 1 iunie a.c. şi este rezultatul unui proces de selecţie internă având la bază performanţa managerială.
"Amândoi privim cu încredere şi ambiţie către noile provocări ce ne aşteaptă. Eu şi domnul Vicol am lucrat în strânsă colaborare în ultimii ani. Ne-am dezvoltat o gândire strategică solidă şi ştiu că planurile de dezvoltare aplicate de domnul Vicol vor fi coerente, în acord cu ceea ce am realizat împreună până acum. Las compania pe mâini bune în România iar eu voi încerca să aduc brandului Walmark aceeaşi notorietate şi acelaşi succes şi în Franţa" a declarat Horia Vâlcu.
Cătălin Vicol şi-a început cariera în 1995, ocupând funcţii în vânzări şi marketing, iar din 2003 s-a alăturat echipei Walmark pe poziţia de director marketing. În această perioadă compania de farmaceutice şi-a consolidat poziţia pe piaţa românească, atingând o cotă de piaţă de 19,4%. Vicol este membru al Chartered Institute of Marketing - cea mai importantă organizaţie mondială a profesioniştilor în marketing, iar printre pasiunile sale se regăsesc tenisul, călătoriile şi colecţiile de antichităţi.
Fostul director general al Walmark România, Horia Vîlcu, a fost desemnat să deschidă noua filială a companiei din Franţa, unde conducerea companiei speră să atingă cote de piaţă semnificative pe categorii singulare de produse. Vîlcu a iniţiat business-ul Walmark în România în 1997, transformând divizia românească în lider pe piaţa locală a suplimentelor alimentare.
Despre Walmark
Compania WALMARK a fost înfiinţată în anul 1990 şi activităţile ei s-au lărgit treptat, în mai multe domenii. De câţiva ani, firma şi-a declarat orientarea strategică spre domeniul farmaciei şi după vânzarea diviziei agricole din anul 2001 şi a unei importante părţi a diviziei de băuturi de la sfârşitul anului 2004, acum se concentrează din plin asupra pieţei suplimenţilor alimentari şi a medicamentelor. În anul 2001 firma a fost transformată din societate cu răspundere limitată în societate pe acţiuni, având la ora actuală un număr de 9 acţionari, persoane fizice din Cehia, şi filiale în: Slovacia, Polonia, Ungaria, România, Bulgaria, Ucraina, Lituania, Letonia şi Franţa. În prezent, produsele Walmark sunt comercializate în peste 20 de ţări.