În perioada ianuarie-aprilie 2010, un client Franke a cheltuit în medie 2070 de euro (TVA inclus) pentru achiziţia de sisteme incorporabile de bucătărie. Valoarea medie pe factură înregistrată în această perioadă este cu 12% mai mare decât suma medie alocată în aceeaşi perioadă din 2009, informează un comunicat remis redacţiei.
"Primele patru luni ale anului 2010 au adus câteva tendinţe importante la nivelul comportamentului de consum al clientului Franke interesat de utilarea unei bucătării. Astfel, spre deosebire de anul trecut, când decizia de achiziţie a unui client se reducea la 3-4 produse dintr-un sistem complet, anul acesta clienţii au optat până în prezent pentru dotarea integrală a bucătăriei", a declarat Florin Porojan, director general Franke România.
"Evoluţia din primele luni ale anului 2010 este în linie cu estimările luate în calcul la elaborarea strategiei pentru anul în curs şi care vizează o creştere moderată a afacerilor Franke. Ne axăm în continuare pe comercializarea gamelor de top aflate în portofoliul Franke: sistemele Crystal, Neptune, Kubus sau Planar, precum şi hotele Faber, în paralel cu promovarea sistemelor medium-high, toate diferenţiindu-se prin design şi funcţionalitate", a menţionat Florin Porojan.