Sezamo sărbătoreşte doi ani de la lansarea în România cu o creştere de 150%

R.S.
Miscellanea / 17 octombrie

Sezamo sărbătoreşte doi ani de la lansarea în România cu o creştere de 150%

Supermarketul online Sezamo sărbătoreşte mâine doi ani de la lansarea oficială pe piaţa din România, timp în care a crescut cu peste 150% faţă de anul precedent, conform unui comunicat transmis redacţiei.

Peste 80% dintre furnizorii Sezamo sunt producători români, iar dintre aceştia, 30% sunt mici producători locali. Astfel că nu e de mirare că, în topul celor mai vândute produse, ceapa verde românească îşi menţine şi în acest an locul fruntaş, urmată de pătrunjel verde românesc şi apă plată pentru copii.

Valoarea medie a unui coş de cumpărături este de 4 ori mai mare decât valoarea coşului mediu dintr-un supermarket fizic, iar cea mai mare comandă din ultimele 12 luni a depăşit 7.000 de lei. Cel mai fidel client a plasat în ultimul an peste 250 de comenzi, adică o medie de peste 20 de comenzi pe lună, iar cea mai populară categorie de produse a fost cea de Fructe şi Legume, potrivit comunicatului.

"În aceşti doi ani pe piaţa din România, Sezamo a demonstrat că există o altă modalitate de a face cumpărături: rapidă, eficientă şi responsabilă faţă de mediu. Ne-am dublat activitatea, am crescut constant nivelul serviciilor şi ne-am asigurat că fiecare client are acces la produse de calitate superioară, livrate direct la uşă în două ore. Clienţii noştri au câştigat în ultimul an peste un milion de ore, pe care sa le petreacă alături de cei dragi. Suntem mândri de impactul pe care îl avem, nu doar asupra obiceiurilor de consum, ci şi asupra comunităţii şi mediului", a declarat Magda Costache, CEO interimar Sezamo.

Impact pozitiv asupra mediului şi comunităţii

Sezamo se implică activ în reducerea emisiilor de carbon, flota sa de vehicule electrice parcurgând în ultimul an peste 4 milioane de kilometri fără emisii, care au salvat aproximativ 400 de tone de CO2, comparativ cu vehiculele pe benzină. Adică echivalentul a aproape 864 de drumuri dus-întors Bucureşti - Paris.

De asemenea, Sezamo a rămas fidel misiunii sale de a lupta împotriva risipei alimentare şi a salvat prin intermediul clienţilor săi alimente în valoare de peste 5,8 milioane RON.

Operatorii exclusiv umani ai serviciului Customer Care au procesat în ultimul an aproape 100.000 de emailuri şi au gestionat peste 9.000 de chat-uri online. În plus, operatorii au preluat peste 123.000 de apeluri telefonice, cu o durată medie de aproximativ 2 minute şi 39 de secunde. Timpul este preţios, aşa că durata de aşteptare pentru preluarea apelului este de doar 7 secunde, se menţionează în comunicat.

Nivelul de satisfacţie a clienţilor este remarcabil, cu un scor NPS de 89 şi un rating de satisfacţie generală (CSAT) de 98%. Curierii Sezamo primesc aprecieri pozitive în 99% din cazuri, iar comenzile sunt evaluate pozitiv de 95% dintre clienţi, cu un rating mediu de 4,93 din 5 pentru curieri şi 4,77 din 5 pentru comenzi.

Noua campanie Sezamo: "Nu sta la coadă! Prospeţimea la un click distanţă"

Fidel misiunii sale, Sezamo a lansat o nouă campanie sub sloganul "Nu sta la coadă! Prospeţimea la un click distanţă", care pune accentul pe prospeţimea extraordinară a produselor livrate direct de la fermieri la uşa clientului, eliminând etapele lanţului tradiţional de aprovizionare. Sub conceptul de "from-farm-to-table", Sezamo livrează produsele de la producătorii din împrejurimile Bucureştiului, în mai puţin de 7 ore de la recoltare.

"Cea mai proaspătă mâncare? Direct de la ferme, exact ca pe vremurile bunicilor! Imediat după ce sunt recoltate, produsele trec prin verificarea noastră de calitate şi apoi sunt livrate direct la uşile clienţilor. În 2 - 3 ore, produsele ajung proaspete şi pline de savoare. Iar dacă nu sunt 100% mulţumiţi, clienţii îşi primesc banii înapoi, rapid şi simplu", a declarat Michael Kaiser, director comercial Sezamo.

Ca parte a acestei campanii, Sezamo va oferi produse de fermă la preţurile produselor obişnuite tip supermarket, în fiecare săptămână, până la finalul lunii octombrie, pentru a încuraja clienţii să descopere diferenţa de gust şi calitate.

Implicare în comunitate

Sezamo rămâne dedicat sprijinirii comunităţii, colaborând cu ONG-uri precum Casa Ioana, Fabrica de Daruri şi Institutul de Fapte Bune, iar cu ocazia aniversării de doi ani, sâmbătă, 19 octombrie, Sezamo începe un nou parteneriat, cu Asociaţia "Taxiul cu Bomboane".

Supermarketul online a fost alături de comunitate şi în clipele în care natura a produs dezastre: în timpul inundaţiilor tragice din judeţul Galaţi, Sezamo s-a mobilizat şi a donat 2,7 tone de alimente şi apă pentru a-i ajuta pe sinistraţi şi pe voluntari, se precizează în comunicat.

Sezamo este un real one-stop-shop, o comandă la supermarketul online înlocuind până la 8 drumuri în oraş, la farmacie, măcelărie, băcănie, patiserie, piaţă, pescărie, pet shop şi magazin cu produse pentru diete speciale.

Supermarketul online oferă o selecţie de peste 15.000 de produse, precum produse proaspete direct de la fermieri autohtoni, alimente de la artizani locali, dar şi branduri internaţionale de tip supermarket, toate într-un singur loc. Produsele sunt livrate către clienţi din depozitul de 12.000 m2 situat în incinta CTPark, în nordul Bucureştiului, care include spaţii de depozitare ambientală şi unităţi cu temperatură controlată, ce permit păstrarea produselor în condiţii cât mai bune şi reducerea costurilor de energie.

Opinia Cititorului ( 1 )

  1. Uau! Felicitari jurnalistului! Prima data cand citesc despre Sezamo si procedurile de lucru ale acestora. Impresionanta viteza de doar 7 ore de la recoltare la livrare!

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
boromir.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

03 Dec. 2024
Euro (EUR)Euro4.9770
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7308
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3444
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9957
Gram de aur (XAU)Gram de aur402.2774

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
contragarantare.ro
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb