Toyota Romania anunta ca participa la Programul National de Innoire a Parcului Auto printr-o campanie semnata de Saatchi & Saatchi. Campania a demarat pe data de 2 iulie, printr-un spot TV, un spot radio si macheta de presa.
Toyota Romania s-a inscris pentru prima data in acest program de mediu - in orice showroom Toyota, prin Programul National de Innoire a Parcului Auto, vechea masina poate fi inlocuita cu o Toyota noua.
Clientul nu a avut prevazut in planul de actiuni pe anul 2007 realizarea unei campanii in sine. Astfel, Saatchi & Saatchi a avut misiunea de a gasi o solutie de integrare a mesajului intr-un spot de imagine care era deja on-air pentru Toyota Yaris. Agentia a propus insa ideea construirii unei campanii in sine, care sa functioneze in paralel cu alte campanii Toyota. Directia de creatie prezentata de Saatchi a fost apreciata de Toyota si astfel s-a luat decizia filmarii unui spot TV.
Chiar daca a avut la dispozitie foarte putin timp pentru a parcurge toate etapele necesare unei filmari, Saatchi & Saatchi a realizat spotul TV in doar 2 zile. Castingul pentru masina veche a fost castigat de o Dacie 1100, una dintre putinele masini din aceasta serie care inca mai poate fi vazuta pe drumurile din Romania. Cea de-a doua masina folosita in spot a fost o Toyota Auris, aleasa special pentru design-ul modern pe care il are.
Dupa vizionarea spotului, clientul Toyota a decis sa suplimenteze canalele de comunicare, intrand cu aceasta campanie pe radio si in presa scrisa.
"Am fost uimit sa constat ca lucrurile se pot misca asa de repede si asa de bine! Saatchi & Saatchi si-a demonstrat inca o data profesionalismul de care a dat dovada pana acum. Suntem mai mult decat multumiti de produsul final" declara Mihai Bordeanu, Marketing Director.
"Suntem incantati ca am reusit sa demaram campania intr-un timp foarte scurt. Practic, din momentul in care am primit brief-ul clientului si pana cand spotul a inceput sa ruleze pe TV au fost doar trei zile. Am avut ideea de spot, am aprobat-o rapid cu clientul, apoi am realizat-o, reusind sa filmam si sa producem un spot TV in doua zile. Am dovedit ca sloganul Saatchi & Saatchi,< Nimic nu este imposibil>, este cat se poate de veridic." declara Carmen Barda, Account Director.
Echipa care a lucrat la campania Toyota din partea Saatchi & Saatchi este compusa din: Carmen Barda - Account Director, Adriana Ancuta - Senior Account Executive, Alina Enciu - Junior Account Executive, Nick Hine - Creative Director, Marius Tianu - Senior Copywriter, Arnold Estefan - Art Director, Tudor Badica - Production Manager, George Floricel - Communication Planner (Zenith Media), Mihaela Cojocaru - Communication Planner (Zenith Media), iar din partea Toyota Romania: Mihai Bordeanu - Marketing Director, Irina Izota - Brand Manager si Alexandru Cheta - Brand Manager.
Saatchi & Saatchi, The Ideas Company, are Toyota in portofoliul de clienti inca din anul 2000 si se ocupa atat de comunicarea corporate, cat si de comunicarea de brand pentru toate modelele pe care Toyota le are pe piata romaneasca, oferind communication brand strategy si toate serviciile de publicitate implicate de acest proces.