Volumul total de carburanţi vândut de Mol România în primul semestru din 2009 s-a diminuat cu 2,9% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, informează compania.
Mol România şi-a menţinut cota de piaţă aproximativ la acelaşi nivel din primul semestru 2008, respectiv 10,6%.
"Măsurile constante luate de managementul Mol pentru mărirea eficienţei activităţilor au avut ca rezultat un impact redus al crizei asupra companiei. Am reuşit să menţinem constant volumul total de carburant vândut şi să ne păstrăm aceeaşi cotă de piaţă, în condiţiile în care activităţile economice şi puterea de cumpărare s-au redus", a declarat Zsolt Szalay, preşedintele Mol România.
Pe segmentul corporate, vânzările de carburanţi au scăzut cu 14,1% în semestrul 1 2009 faţă de perioada similară din 2008.
"Contextul actual şi înăsprirea condiţiilor de creditare au avut un efect semnificativ asupra companiilor care activează în domeniul construcţiilor, auto sau cel al transporturilor. Astfel, din cauza problemelor de finanţare, o parte dintre clienţii corporate au migrat către retail. Prin urmare, în primele şase luni din 2009 s-a înregistrat o scădere a cererii, în special în rândul clienţilor corporate", a adăugat Zsolt Szalay.