În semn de apreciere a adevăratelor valori româneşti şi a dorinţei de implicare în promovarea şi păstrarea acestora, brandul Timişoreana iniţiază proiectul "Cu Timişoreana redescoperi oraşul de altadată" prin care îşi propune să readucă în atenţia publicului epoci apuse, însă înfloritoare, ale unor oraşe semnificative pentru istoria României.
Astfel, în perioada 4 august - 4 septembrie, locuitorii Craiovei, Aradului şi Iaşiului vor putea lua parte la o serie de evenimente menite să recreeze atmosfera unui târg orăşenesc interbelic şi să reînvie momentele de glorie şi poveştile frumoase ale locurilor respective.
"Cu Timişoreana redescoperi oraşul de altadată" se traduce şi printr-o campanie promoţională adresată consumatorilor şi detailiştilor din Craiova, Iaşi şi Arad, cu premii a căror valoare totală însumează 400.000 RON (pentru consumatori) şi 11100RON (pentru detailişti).
Noul proiect "Cu Timişoreana redescoperi oraşul de altadată" este sustinut de o campanie de comunicare desfăşurată în mass - media locală, pe print, radio şi outdoor.
Produsă încă de la 1718, în cea mai veche fabrică din România, berea Timişoreana aduce cu sine experienţa şi tradiţia meşterilor berari ce şi-au lăsat amprenta de-a lungul timpului. Timişoreana face parte din portofoliul URSUS Breweries, subsidiară a SABMiller plc şi al doilea mare producător de bere de pe piaţa românească.