Până la finalul acestui an, peste 70% din totalul comenzilor de mâncare plasate pe platforma online de food ordering Foodpanda.ro vor fi generate de aplicaţia mobilă, se arată într-un comunicat remis redacţiei.
Potrivit informaţiilor Foodpanda, în 2014, comenzile plasate prin aplicaţia mobilă au generat circa 64% din totalul comenzilor de mâncare realizate de români pe platformă, cea mai mare rată din rândul ţărilor europene cu prezenţă Foodpanda.
În prima jumătate a lui 2015, aplicaţia mobilă a generat peste 55% din totalul comenzilor platformei online, faţă de 33% în perioada similară a anului trecut, cele mai multe fiind transmise de pe terminale smart cu sistem de operare Android (mai bine de jumătate), urmate de iOS (circa 40%) şi Windows (uşor peste 1%).
"Românii apreciază foarte mult mobilitatea, aşa că datele înregistrate nu fac altceva decât să ne întărească încrederea în capacitatea acesteia de a uşura viaţa consumatorului prin simplitate şi rapiditate. Obiectivul nostru este ca, până la finalul acestui an, să depăşim rata de 70% a comenzilor plasate din aplicaţie şi să ne menţinem în fruntea ţărilor europene care utilizează tehnologia mobilă", declară Radu Bălăceanu, Country Manager Foodpanda România.
Potrivit lui Bălăceanu, Bucureştiul conduce în topul celor mai multe feluri de mâncare comandate de pe smartphone, cu 78% din totalul comenzilor mobile, urmat de Cluj-Napoca, cu 14%, restul oraşelor cu prezenţă Foodpanda generând sub 2% din comenzile mobile.
În ceea ce priveşte valoarea medie a comenzilor prin aplicaţie, cea mai mare, de peste 55 lei, este plasată de pe terminale cu sistem de operare iOS, urmată de Android, cu o comandă medie de circa 50 de lei, şi Windows, cu 45 de lei.
Foodpanda.ro colaborează în prezent, cu peste 450 de restaurante din Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Iaşi, Braşov, Constanţa, Arad, Ploieşti, Oradea, Galaţi, Craiova, Sibiu şi Buzău.