Ursus continuă să inoveze şi lansează noua sticlă URSUS Twist-off de 330ml, destinată în mod special restaurantelor, teraselor, cluburilor şi barurilor. Aceasta reprezintă, prin formă şi caracteristici, spiritul inovator şi modernitatea mărcii URSUS.
Noua sticlă se distinge prin detaliile grafice deosebite, renunţându-se la eticheta clasică în favoarea unui model embossat al logo-ului URSUS în corpul sticlei. Acest element de detaliu subliniază linia elegantă a noii sticle twist-off şi caracterul premium al berii URSUS. De asemenea, capacul sticlei este unul special, care se deschide prin răsucire, fără desfăcător, fiind mult mai practic pentru consumatorii prezenţi în locaţiile HoReCa. Pe gâtul sticlei se află o folie aurie cu logo-ul URSUS şi informaţii despre produs. Noul URSUS Twist-off se aliniază astfel evoluţiei generale în segmentul premium.
Noua "formă de succes" şi locaţiile cărora aceasta este destinată, au oferit şi inspiraţia pentru campania de comunicare. Spotul URSUS Twist-off prezintă într-un tempo dinamic povestea unui alt fel de succes, respectând platforma de comunicare URSUS şi fiind în concordanţă cu spotul generic de imagine. < URSUS - The Partymaker > prezintă o reuşită ne-convenţională într-un domeniu puţin explorat în România, pentru care spontaneitatea, capacitatea de a inova şi imaginaţia sunt obligatorii. A fi organizator de petreceri poate fi un hobby dar şi o profesie, astfel că, îmbinarea utilului cu plăcutul ar putea fi calea către succes, mai ales dacă există pasiune. URSUS susţine şi încurajează demersurile motivate de pasiune şi de ambiţia de a reuşi. Spotul este filmat în mediul animat pe care-l reprezintă cluburile şi viaţa de noapte apelându-se si la un element inedit - un autobuz doubledecker.
O astfel de schimbare de imagine nu putea decât să aibă parte de o amplă campanie media - spotul TV, în varianta de 30 de secunde şi doua versiuni de 20 de secunde, rulând pe toate canalele relevante pentru publicul ţintă. De asemenea, vor exista inserturi de presă şi diverse activităţi de promovare pe litoral. Spotul TV a fost conceput de agenţia de publicitate Publicis şi realizat de casa de producţie Multimedia Est, costul acestuia ridicându-se la aproximativ 100.000 de euro.
"Prin lansarea noii sticle Twist-Off, URSUS îşi întăreşte poziţia de lider pe segmentul de piaţă Premium, din care deţine o cotă de 50% conform datelor MEMRB. Pe ultimele şase luni URSUS a raportat o creştere de 31%. URSUS se remarcă prin calitatea deosebită recunoscută de cele mai respectate instituţii internaţionale, prin inovarea permanentă a produsului şi ambiţia de a căuta perfecţiunea. Design-ul noii sticle twist-off susţine imaginea brand-ului şi comunică standardul ridicat de calitate al berii URSUS. Astfel, URSUS dovedeşte încă o dată că este o marcă românească premium de succes, care îndrăzneşte să concureze cu cele mai bune mărci internaţionale. Noile elemente vizuale ale sticlei reflectă dorinţa permanentă de evoluţie, adaptată la tendinţele pieţei. Noua sticlă URSUS Twist-off denotă eleganţă şi un stil aparte, original al berii URSUS. " a declarat Cezar Dumitru, Senior Brand Manager URSUS.