Profilul Facebook al companiei Lufthansa a devenit extrem de popular, depăşind în mai puţin de un an 100.000 de fani. Deşi Lufthansa şi-a lansat platforma de reţea socială de-abia în decembrie anul trecut, a atins un număr ridicat de fani în mai puţin de un an. Utilizatorul cu numărul 100.000, care a apăsat butonul "Like", a activat săptămâna trecută automatul de premii "Lufthansa Slot Machine", disponibil pe grupul Facebook al companiei, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
"Suntem încântaţi şi onoraţi în acelaşi timp să primim această distincţie din partea fanilor şi utilizatorilor de MySkyStatus de peste tot din lume, care au primit foarte bine această nouă platformă şi ne-au ajutat în mod constant să o îmbunătăţim pe durata acestui an", a declarat Stefan Versemann, Director General de Vânzări pentru Lufthansa România şi Moldova. "Succesul pe care l-am atins nu se opreşte aici şi vom continua să ne bazăm pe reacţiile şi răspunsurile clienţilor noştri, pentru actualizarea permanentă a instrumentelor online şi a modalităţilor de dialog şi interacţiune", a adăugat acesta.