Retailerul evoMAG a anunţat, astăzi, că a încheiat 2018 cu afaceri de 21 de milioane de euro, în creştere cu 15%, pe fondul unei cereri în creştere pentru produsele electro-IT, şi estimează un avans de circa 20% pentru acest an.
"evoMAG şi-a majorat anul trecut afacerile cu 15%, ajungând la 21 de milioane de euro, pe fondul unei cereri în creştere pentru produsele electro-IT, dar şi ca urmare a diversificării portofoliului de produse", se arată în comunicat.
În 2018, produsele cele mai vândute au fost telefoanele mobile, tabletele şi laptopurile. Totodată, creşteri substanţiale ale vânzărilor au fost înregistrate şi pe categoriile de televizoare şi sport & fitness.
"Am înregistrat anul trecut o cerere mai mare din partea clienţilor pentru anumite categorii vedetă, iar noi am diversificat categoriile de produse şi am negociat preţuri mai bune. Pentru anul în curs, ne dorim să dezvoltăm categorii noi de produse, precum sport şi fitness, tot ce înseamnă produse destinate unui stil de viaţă sănătos şi pentru casă şi grădină", a spus directorul general al evoMAG, Mihai Pătraşcu.
Pentru anul în curs, evoMAG mizează pe o cifră de afaceri de 25 de milioane de euro, în creştere cu aproximativ 20% faţă de anul trecut, prin dezvoltarea categoriilor de produse existente şi prin crearea unora noi. Totodată, evoMAG estimează pentru anul acesta o creştere semnificativă a categoriilor de produse destinate sănătăţii şi menţinerii unui stil de viaţă sănătos.