Aplicaţia 24pay adaugă un nou serviciu în portofoliul său, oferindu-le utilizatorilor posibilitatea de a încheia asigurări de călătorie direct din aplicaţie, în urma unui parteneriat cu Senflua, distribuitor partener AXA Partners, potrivit unui comunicat transmis redacţiei.
Funcţionalitatea este disponibilă în secţiunea "Asigurări şi Pensii", la categoria "Asigurare de Călătorie". Utilizatorii introduc un set minim de informaţii despre călătorie, primesc imediat o ofertă de preţ, selectează poliţa şi finalizează plata. Activarea se face într-un interval de minim 12 ore, iar asigurarea poate fi extinsă pentru a include şi asistenţă rutieră.
"Suntem bucuroşi de încheierea acordului de colaborare cu Senflua, partener AXA Partners, şi suntem convinşi că utilizatorii vor aprecia noul serviciu. Drumurile lungi devin, astfel, lipsite de griji", a declarat Denissa Dumitriu, Chief Commercial & Operations Officer 24pay şi PayPoint România.
Asigurarea oferită prin AXA Partners include acoperire pentru sporturi de agrement, pierderea bagajelor, întârzieri sau anulări de zbor, fiind disponibilă tuturor categoriilor de vârstă, inclusiv seniorilor şi femeilor însărcinate. Poliţa include decontarea directă a cheltuielilor medicale în anumite condiţii şi are valabilitate extinsă pe teritoriul Europei.
"Ne concentrăm pe integrarea tehnologiilor moderne pentru a oferi produse eficiente şi personalizate. Colaborarea cu 24pay face parte din misiunea noastră de a aduce asigurările integrate mai aproape de utilizatorii digitali din România", a afirmat Valentin Tudose, cofondator Senflua, conform comunicatului.
Noua funcţionalitate se adresează celor care achită facturi, achiziţionează bilete de transport sau îşi activează eSIM-uri prin 24pay, oferindu-le o soluţie rapidă şi convenabilă pentru siguranţa călătoriilor.