Banca Comercială Română (BCR) vrea să crească ponderea veniturilor din comisioane, pentru că sunt asociate unor produse ce necesită unele servicii suplimentare oferite clienţilor, favorizând o relaţie pe termen lung cu banca, a precizat astăzi directorul executiv responsabil de retail, Sorin Mititel, potrivit NewsIn.
"Produsele de investiţii, serviciile de intermediere, produsele de asigurări sunt generatoare de comisioane şi conferă celui ce poate avea succes cu astfel de produse avantajul unei colaborări mai strânse cu banca pe termen lung", a declarat Mititelu.
Oficialul BCR a mai precizat că se aşteaptă la scăderea randamentelor pe termen scurt.
El a explicat că plasamentele realizate până în 3 luni nu aduc beneficii majore. Astfel, un plasament făcut pentru o perioadă cuprinsă între 6 luni şi 1 an are un randament estimat la 7-8% pe an, în timp ce plasamentele pe o perioadă de 3-7 ani ar putea genera un randament de 9-10% pe an.