Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company lansează proiectul #TraiesteResponsabil.
Potrivit comunicatului primit la redacţie, campania este una digitală şi îşi propune să încurajeze consumatorii să adopte un stil de viaţă echilibrat şi conştient, promovând moderaţia şi alegerile sănătoase în toate aspectele vieţii.
Proiectul este sprijinit de Petronela Rotar, scriitor şi psiholog, care deschide o discuţie sinceră despre emoţii şi consumul excesiv, despre primele semne ale acestuia şi cât de importantă este moderaţia. Campania s-a concretizat printr-un proiect editorial în cadrul podcastului Fain &Simplu, moderat de Mihai Morar, unde Petronela a atins teme legate de autocontrol, educaţie emoţională şi psihologică.
"Berea este un liant social şi un motiv de sărbătoare atunci când este consumată cu moderaţie sau când optăm pentru variante fără alcool. Prin acest proiect dorim să continuăm discuţia
legată de alcool şi responsabilitate, uitându-ne spre legătura dintre emoţii şi excese, în toate aspectele vieţii. An de an încercăm să deschidem dialoguri ce au ca temă moderaţia şi prin
#TraiesteResponsabil vrem să promovăm un stil de viaţă echilibrat, care să le ofere consumatorilor noştri un control mai bun asupra alegerilor", a punctat Monica Constantin,
Legal & Corporate Affairs Director.
Consumul responsabil este un pilon important în strategia producătorului de bere, iar de-a lungul anilor Bergenbier S.A. şi-a dezvoltat portofoliul de produse non-alcoolice, ajungând la
nouă sortimente. Campania #TraiesteResponsabil este disponibilă în mediul online, pe paginile oficiale de social media cât şi pe Youtube.
"Mi se pare foarte important că purtăm o astfel de discuţie, despre responsabilitate, emoţii, excese şi legătura dintre toate acestea şi consumul de alcool - astfel de campanii aduc multă
conştientizare şi informare în rândul celor care poate că nu şi-au pus niciodată astfel problema. Salut iniţiativa Bergenbier S.A", a precizat Petronela Rotar.
Direcţia de responsabilitate a Bergenbier S.A. cuprinde trei piloni importanţi: oamenii, mediul şi consumul responsabil de alcool - evidentiaţi în cadrul platformei prieteniresponsabili.ro.