Bergenbier S.A. lansează proiectul #TraiesteResponsabil

A.D.
Miscellanea / 30 octombrie

Bergenbier S.A. lansează proiectul #TraiesteResponsabil

Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company lansează proiectul #TraiesteResponsabil.

Potrivit comunicatului primit la redacţie, campania este una digitală şi îşi propune să încurajeze consumatorii să adopte un stil de viaţă echilibrat şi conştient, promovând moderaţia şi alegerile sănătoase în toate aspectele vieţii.

Proiectul este sprijinit de Petronela Rotar, scriitor şi psiholog, care deschide o discuţie sinceră despre emoţii şi consumul excesiv, despre primele semne ale acestuia şi cât de importantă este moderaţia. Campania s-a concretizat printr-un proiect editorial în cadrul podcastului Fain &Simplu, moderat de Mihai Morar, unde Petronela a atins teme legate de autocontrol, educaţie emoţională şi psihologică.

"Berea este un liant social şi un motiv de sărbătoare atunci când este consumată cu moderaţie sau când optăm pentru variante fără alcool. Prin acest proiect dorim să continuăm discuţia

legată de alcool şi responsabilitate, uitându-ne spre legătura dintre emoţii şi excese, în toate aspectele vieţii. An de an încercăm să deschidem dialoguri ce au ca temă moderaţia şi prin

#TraiesteResponsabil vrem să promovăm un stil de viaţă echilibrat, care să le ofere consumatorilor noştri un control mai bun asupra alegerilor", a punctat Monica Constantin,

Legal & Corporate Affairs Director.

Consumul responsabil este un pilon important în strategia producătorului de bere, iar de-a lungul anilor Bergenbier S.A. şi-a dezvoltat portofoliul de produse non-alcoolice, ajungând la

nouă sortimente. Campania #TraiesteResponsabil este disponibilă în mediul online, pe paginile oficiale de social media cât şi pe Youtube.

"Mi se pare foarte important că purtăm o astfel de discuţie, despre responsabilitate, emoţii, excese şi legătura dintre toate acestea şi consumul de alcool - astfel de campanii aduc multă

conştientizare şi informare în rândul celor care poate că nu şi-au pus niciodată astfel problema. Salut iniţiativa Bergenbier S.A", a precizat Petronela Rotar.

Direcţia de responsabilitate a Bergenbier S.A. cuprinde trei piloni importanţi: oamenii, mediul şi consumul responsabil de alcool - evidentiaţi în cadrul platformei prieteniresponsabili.ro.

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

22 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9759
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7742
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3721
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9774
Gram de aur (XAU)Gram de aur415.3204

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
thediplomat.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb