Bridgestone a anunţat că de la 1 ianuarie 2020, divizia din India a companiei va fi inclusă în Unitatea de Buiness Strategic din Europa, Rusia, Orientul Mijlociu şi Africa. Decizia vine ca urmare a a eficienţei şi durabilităţii digitalizării, conform unui comunicat remis Redacţiei noastre.
Extinderea pieţei auto şi de anvelope din India a adus oportunităţi foarte bună în retail, vânzări pe internet, post-vânzare de echipamente originale şi, în special, flote.
Paolo Ferrari, CEO al Bridgestone EMEA susţine că "India este o piaţă cu potenţial uriaş - un potenţial care este cu siguranţă atins. Bridgestone India există de doar 20 de ani, timp în care am văzut o creştere la nivel naţional care a transformat ţara într-o piaţă esenţială; în prezent, suntem principalul producător de anvelope premium în ţară, cu peste 3.200 de angajaţi", conform sursei citate.
Transformarea digitală a Bridgestone EMEA poate fi accelerată de competenţele tehnice din domeniul IT-ului al Indiei.
Parag Satpute va conduce în continuare Bridgestone India în calitate de director general, iar Bridgestone India se va alătura diviziei Bridgestone Emerging Markets.