Banca Transilvania (BT) a anunţat, marţi, că extinde serviciile online pentru antreprenori prin lansarea opţiunii de deschidere şi administrare 100% online a contului de capital social.
Prin această facilitate, BT vrea să susţină antreprenorii care doresc să înceapă un business de tip SRL sau SRL-D pentru ca etapa de început să fie cât mai facilă. Banca are aproape 275.000 de clienţi IMM şi Microbusiness. În acest an, la BT au fost deschise 23.000 de conturi de capital social. 1 din 3 start-up-uri lansate în 2019 lucrează cu BT.
"Primul pas al unui start-up la bancă este deschiderea unui cont de capital social. Acesta se poate face acum în premieră, online, de pe telefon sau desktop. Ne dorim ca împreună cu partenerii BT Store, hub-ul nostru online cu produse complementare bankingului, să îi ajutăm cât mai mult pe cei cu spirit antreprenorial să facă business fie online, fie fizic, prin offline, dar întotdeauna uşor şi simplu", a declarat Daniel Szekely, Director Executiv IMM & Microbusiness, BT.
Există 5 paşi pentru deschiderea contului de capital social la BT, primul fiind identificarea, prin încărcarea online a unei poze/copii a actului de identitate al administratorului.
Comisionul de deschidere a contului de capital social este zero, iar alimentarea acestuia se realizează cu cardul, potrivit băncii.
Grupul financiar BT susţine start-up-urile cu finanţări prin Banca Transilvania sau BT Mic, prin facilitatea Contul Primul An Gratuit, consultanţă, programe (cum este, cel mai recent, Start-Up Nation), educaţie financiară şi antreprenorială, cum ar fi BT Club, precum şi prin soluţii complementare bankingului (platforma online BT Store).