Patronatul Confindustria România a anunţat, astăzi, că în urma situaţiei de urgenţă legate de COVID-19, proiectul de creare a celor două DESK-uri - Help Desk şi Information Desk - anunţate de preşedintele recent ales, Giulio Bertola, nu numai că a fost realizat, dar a beneficiat şi de o mai mare punere în aplicare, amplificând activitatea celor două Desk-uri, pentru a putea oferi asistenţă adecvată în momentele dificile pe care îl trăim.
Potrivit sursei citate, în urma unei analize atente şi a unei implementări software de către o echipă de experţi precum şi în urma adaptării ulterioare a platformei, Confindustria România este astăzi în măsură să ofere o propunere tehnică concretă la cererea de sprijin din partea asociaţiilor săi din întreaga ţară, prin intermediul iniţiativei inovatoare FILO DIRETTO ROMANIA, în care au fost integrate atribuţiile celor două desk-uri: Help Desk şi Information Desk.
"Este o platformă de relaţionare, esenţială pentru menţinerea şi gestionarea în acelaşi timp a numeroaselor contacte şi informaţii între companii şi Confindustria România, chiar şi în situaţii de urgenţă de orice fel: cutremure, inundaţii, epidemii etc., eliminând distanţele, rezolvând astfel atât problema distanţei legată de distribuţia geografică a întreprinzătorilor italieni pe întreg teritoriul României, cât şi problema imposibilităţii întreprinzătorilor de a veni în România din Italia.", informează compania.
Astfel, Confindustria România a reacţionat în timp record la cererile de sprijin din partea asociaţilor, lucrând intens pentru a identifica o soluţie rapidă, concretă şi eficientă.
Giulio Bertola, Preşedintele Confindustria Romania, a declarat: "Din prima zi ca preşedinte al Confindustria România, m-am simţit responsabil să nu subestimez această urgenţă cu urmări deosebit de gravepentru sănătate, aşa că am decis să activez rapid un proiect deosebit de important precumFILO DIRETTO ROMANIA.NU polemicilor, DA soluţiilor, dar rapid şi, mai ales, fără a pierde contactul cu teritoriul având în vedere şi perspectiva restartului economicpe viitor. Sunt mândru de Lombardia mea, zona cea mai afectată de virus în Italia, pentru modul în care a reacţionat, dar sunt foarte dezamăgit de politicile de coordonare la nivel european!",
Potrivit sursei citate, prin intermediul proiectului FILO DIRETTO ROMANIA, un sistem "tailor made",care îmbină tradiţia şi noile tehnologii, solicitările şi semnalările sunt gestionate cu cea mai mare transparenţă, procedura de răspuns putând fi adaptată conform necesităţilor. Fiecare acţiune de comunicare sau fiecare interacţiune cu un asociat este arhivată şi pusă la dispoziţie pentru analize statistice şi tehnice.
De asemenea, prin apelurile vocale pe numere fixe şi mobile, Confindustria România este astăzi în măsură să comunice în câteva secunde în acelaşi timp cu toţi asociaţii sau doar cu unii dintre ei, în funcţie de: regiune, domeniu de activitate, tipul destinatarului, tipul comunicării, tipul problemei, vârstă etc.Prin urmare, REZILIENŢĂ la cel mai înalt nivel, cu alte cuvinte capacitatea de gestiona relaţiile cu asociatul în mod optim, rapid şi pozitiv, chiar şi în cazul unei urgenţă.Puterea de comunicare a noilor tehnologii plasează FILO DIRETTO ROMANIAîn topîn ceea ce priveşte eficienţa în comunicarea promptă cu Asociatul şi în gestionarea ulterioară a relaţiilor, în totalitatea lor.
"FILO DIRETTO este o platforma cu acces gratuit pentru întreprinzători şi pentru managerii întreprinderilor asociale la Confindustria Romania. Până la finalul acestei urgenţe pentru sănătate, FILO DIRETTO ROMANIA va fi disponibil gratuit şi pentru non asociaţi precum şi pentru instituţii şi asociaţii. Având în vedere această gravă urgenţă, se asigură accesul la această platformă întregului mediu de afaceri din România, fără discriminări, drept o contribuţie socială din partea Confindustria Romania la comunitatea italiană prezentă în România dar şi la cea italiană care are legături cu România.", menţionează reprerzentanţii companiei.