Cu ocazia Jocurilor Olimpice de la Paris, Ambasada României în Franţa şi Auchan România prezintă produse şi mărci emblematice româneşti în cadrul magazinului Auchan La Defense Paris

R.S.
Miscellanea / 2 august

Cu ocazia Jocurilor Olimpice de la Paris, Ambasada României în Franţa şi Auchan România prezintă produse şi mărci emblematice româneşti în cadrul magazinului Auchan La Defense Paris

Într-un demers comun, pregătit de-a lungul mai multor luni, unele dintre cele mai reprezentative mărci româneşti sunt expuse şi oferite francezilor şi tuturor celor care vizitează magazinul Auchan La Defense din Paris, în weekendul 2-4 august. Iniţiativa Ambasadei României în Franţa a găsit ecou şi implicare deplină din partea Auchan România, care a pregătit 150 de variante de produse provenind de la 45 de mărci, într-o cantitate totală de peste 10.000 de bucăţi, împreună cu furnizorii săi, pentru a fi prezentate cu mândrie locuitorilor, precum şi participanţilor la Jocurile Olimpice 2024, conform unui comunicat transmis redacţiei.

Potrivit comunicatului, produse făcând parte din Clubul Mărci Emblematice Româneşti by Auchan, precum şi alte produse renumite şi apreciate de români, provenind de la peste 45 de mărci, au fost vedetele unei acţiuni realizate în premieră în afara României, de prezentare cu degustare sau oferire a lor, cu misiunea de a le face cunoscute, de a le populariza, de a crea un interes pentru ele în viitor.

Gama de produse selecţionate în cadrul acestui proiect a inclus atât produse alimentare (apă, vin, miere, dulciuri, diverse sortimente de zacuscă, pateuri, ceaiuri şi dulceaţă, siropuri şi sucuri naturale etc.), cât şi articole de îngrijire personală şi de curăţenie a casei, de la mărci emblematice româneşti: Domeniile Avereşti, Ana Are, Aqua Carpatica, Băneasa, Boromir, Borsec, Bucovina, Bunătăţi de la Bunica, Capricii şi Delicii, Dacia Plant, Dero, Dobrogea, Doina, Dorna, Elmiplant, Făgăraş, Fares, Farmec, Floriol, Gerovital, Heidi, Joe, Kandia, Laurul, Loncolor, Măgura, Mandy, Mărgăritar, Nufăr, Olimpia, Pambac, Pate Bucegi, Perla Harghitei, Plafar, Poiana, Primola, Râureni, Rom, Sanovita, Scandia, Titan, Topoloveni, Triumf şi Velpitar.

Acestora li s-au adăugat şi produse din filierele agroalimentare româneşti dezvoltate de Auchan România, precum şi produse marca Auchan realizate în România. Compania oferă o puternică susţinere a producătorilor şi produselor româneşti, constantă de-a lungul timpului, astfel încât peste 90% din produsele din gama alimentară a magazinelor Auchan din România provine de la companii din ţară, 900 din cele 1300 de produse marca proprie Auchan sunt realizate de producători români, la fel şi cele peste 80 dintre filierele de produse Auchan - cu calitate controlată, trasabilitate şi gust local românesc.

Despre aceasta acţiune, Ambasadorul României în Franţa, Excelenţa Sa, Ioana Bivolaru, a declarat:

"Este o bucurie pentru noi să fim parteneri în acest proiect dedicat promovării produselor şi mărcilor româneşti pe piaţa franceză. Mulţumirile noastre se îndreaptă către echipele Auchan România, Auchan Franţa şi Auchan La Defense care au susţinut împreună cu noi această acţiune importantă şi bine-venită. Auchan este unul dintre investitorii importanţi din România, cu o prezenţă solidă în întreaga ţară, şi care contribuie astfel substanţial la dezvoltarea economiei locale. Promovarea producătorilor români este o prioritate pentru Ambasada noastră iar, în contextul benefic, de mare impact, al Jocurilor Olimpice Paris 2024, acest proiect ne dă o ocazie excelentă să facem cunoscute atât pieţei franceze, cât şi turiştilor aflaţi la Paris, gustul românesc şi produsele iubite de români.  

Animaţi de valorile olimpice ale excelenţei şi prieteniei, ale respectului şi inspiraţiei, ne dorim ca acest eveniment să fie un prim pas al unui proiect de cursă-lungă, prin care produsele româneşti să fie din ce în ce mai prezente şi cunoscute pe piaţa din Franţa, se menţionează în comunicat. 

Pentru aceasta, mulţumesc domnului Dominique Ducoux, Preşedintele Auchan România şi Ungaria, pentru încredere şi pentru sprijinul acordat, precum şi domnilor Ionuţ Ardeleanu, Director General Auchan România şi Tiberiu Dăneţiu, Director Corporate Affairs & Retail Media, pentru colaborarea strânsă care a făcut posibilă acest proiect. Să continuăm împreună, calea este deschisă! "

Preşedintele Auchan Retail România şi Ungaria, dl. Dominique Ducoux a spus:

"Colaborarea noastră cu Ambasada României la Paris este una îndelungată şi de foarte bună calitate şi ne bucurăm să putem realiza această acţiune comună prin care să prezentăm produsele româneşti emblematice în cadrul unuia dintre cele mai mari magazine din zona pariziană. Avem ocazia să facem cunoscute francezilor, precum şi spectatorilor Jocurilor Olimpice 2024 care vizitează magazinul nostru Auchan La Defense în aceste zile, mărci renumite şi iubite de români, provenind de la producători români. Mulţumesc Ambasadorului României pentru acest frumos proiect comun, felicit şi mulţumesc tuturor echipelor implicate din partea Ambasadei, Auchan România, furnizorilor noştri producători din România, direct implicaţi în acţiune, precum şi Auchan Franţa şi magazinului Auchan La Defense."

Acţiunea a fost şi un prilej foarte bun de prezentare a României prin materiale informative din partea Ambasadei României la Paris şi Ministerului Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului cu privire la destinaţii turistice, precum şi din partea Auchan România care a prezentat imagini din filmul "România neîmblânzită" (cel mai vizionat film documentar despre România, câştigător al Delfinului de Aur la Cannes, proiectat în cinematografele din România, în centre culturale, ambasade etc. din peste 50 de ţări, dar şi la televiziuni internaţionale şi pe platformele de video streaming) precum şi imagini cu Turul României la Ciclism, un alt mare vector de comunicare internaţională şi imagine pentru ţara noastră.

Coordonatorul acestei acţiuni, Tiberiu Dăneţiu, Director Corporate Affairs & Retail Media, Auchan România, a declarat:

"Cu mândrie am folosit această oportunitate a colaborării cu Ambasada României în Franţa cu ocazia Jocurilor Olimpice pentru a fi ambasadorii produselor şi mărcilor româneşti, cu scopul de a le face cunoscute şi în afara României. Acţiunea se înscrie într-un demers sistematic şi permanent al nostru de susţinere şi promovare a producătorilor români, a mărcilor româneşti şi a producţiei în România, colaborările cu producătorii agro-alimentari români fiind o prioritate încă de la înfiinţarea Auchan România. Sunt deja peste 3 ani de când am înfiinţat Clubul Mărcilor Emblematice Româneşti, prin care aducem în atenţia consumatorilor din România mărci româneşti cu o vechime de sute sau zeci de ani, iubite şi apreciate de ei. Sub egida acestui club, dar invitând şi alte mărci româneşti, reuşim acum să ducem această misiune la următorul nivel şi să ne facem cunoscute gusturile şi valorile locale chiar şi peste hotare, într-una dintre cele mai importante capitale europene, într-o perioadă în care Parisul este vizitat de şi mai mulţi turişti, datorită Jocurilor Olimpice. Mulţumim Ambasadei României pentru colaborarea avută, tuturor furnizorilor care au luat parte la acest proiect important, precum şi colegilor noştri din Auchan La Defense", se precizează în comunicat.

Clubul Mărcilor Emblematice Româneşti este o iniţiativă unică pe plan local, lansat de Auchan în 2020. Proiectul întăreşte relaţia aparte dintre retailer, consumatorii săi şi mărcile româneşti, şi duce mai departe gusturile şi valorile locale dezvoltând în cadrul reţelei de magazine Auchan România şi online, pe termen lung, acţiuni menite să evidenţieze mărcile înfiinţate pe plan local, care se bucură de o îndelungată tradiţie, în unele cazuri chiar şi de peste un secol.

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

22 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9759
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7742
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3721
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9774
Gram de aur (XAU)Gram de aur415.3204

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
thediplomat.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb