Libra Internet Bank le aduce clienţilor săi începând de astăzi, Apple Pay - o modalitate de plată, prin care clienţii pot folosi facilităţile unui iPhone pentru realizarea tranzacţiilor, fără a mai fi nevoiţi să prezinte sau să înmâneze cardul la efectuarea unei plăţi la POS, conform unui comunicat trimis redacţiei.
Pentru a efectua o plată contactless, clienţii trebuie doar să îşi apropie dispozitivul iPhone sau Apple Watch de un terminal de plată. Fiecare achiziţie Apple Pay este securizată, fiind autentificată cu Face ID, Touch ID sau codul de acces al dispozitivului, precum şi cu un cod dinamic, unic de securitate. Apple Pay este acceptat în magazine alimentare, farmacii, taxiuri, restaurante, cafenele, magazine de retail şi multe alte locuri, mai arată sursa citată.
Clienţii pot utiliza, de asemenea, Apple Pay pe iPhone, iPad şi Mac pentru a face achiziţii simplu şi rapid în aplicaţii sau pe pagini web, în Safari, fără să fie nevoie să-şi creeze conturi sau să introducă în mod repetat informaţii despre datele de livrare şi facturare. Apple Pay poate fi folosit şi pentru a efectua plăţi în aplicaţii de pe Apple Watch.
Atunci când clienţii folosesc un card de credit sau de debit cu Apple Pay, numerele cardurilor nu sunt stocate pe dispozitiv şi nici pe serverele Apple. În schimb, este atribuit un Numar unic de Cont al Dispozitivului, criptat şi stocat în siguranţă în Secure Element, un cip certificat, standard pentru industrie, conceput pentru a stoca informaţiile de plată în siguranţă pe dispozitiv.
Apple Pay este uşor de configurat. Pe iPhone, doar deschideţi aplicaţia Wallet, atingeţi + şi urmaţi paşii pentru a adăuga carduri de credit sau debit Mastercard emise de Libra Internet Bank. Odată ce un client adaugă un card în iPhone, Apple Watch, iPad şi Mac, poate începe imediat să utilizeze Apple Pay pe acel dispozitiv. Clienţii vor primi în continuare beneficiile oferite de cardurile Mastercard emise de Libra Internet Bank.