Unul dintre mari jucătorii de pe piaţa food service a ajuns la o cifră rotundă, 100 de unităţi deschise. Cât veţi citi această ştire, peste 200 de aripioare vor fi vândute în întreaga ţară, media fiind de 120 pe minut. Sphera Franchise Group, holdingul care deţine compania ce administrează în sistem de franciză brandul KFC pe plan local, a atins borna de 100 de restaurante KFC în România. Compania a avut un ritm susţinut de dezvoltare, deschizând 7 restaurante pe an, în medie, în ultimii 5 ani. Marian Gogu, Director General, KFC România a declarat: "De la inaugurarea primului restaurant în 1997, în Piaţa Romană din Bucureşti, la primul din provincie, în 2004, la pragul de 100 de unităţi, KFC şi-a extins constant reţeaua pe piaţa autohtonă, validând puterea brandului şi prezenţa produselor noastre în topul preferinţelor consumatorilor. KFC este sinonim cu standarde înalte de calitate şi siguranţă alimentară, cu o experienţă de consum superioară, precum şi cu inovaţia şi, odată cu atingerea acestei borne, ne reconfirmăm angajamentul de a rămâne o referinţă în industria de foodservice".
Din cele 100 de restaurante, 26 sunt de tip Drive Thru (dintre care unul în cadrul unei benzinării), 13 stradale, 59 în food court-uri şi 2 în benzinarii. În ceea ce priveşte formatele de restaurante, în prezent, Drive-Thru este cel mai popular în rândul clienţilor, din motive de proximitate şi accesibilitate, astfel că strategia de expansiune se va concentra, în perioada următoare, pe acest tip de format. În cei 26 de ani de activitate, au fost vândute în medie, 120 de bucăţi de Hot Wings pe minut, celebrele aripioare fiind unul dintre cele mai apreciate produse din meniu, 822 de milioane vândute până acum. Un alt produs care se bucură de mare popularitate, şi care a fost special creat pentru piaţa locală, este sosul Glenn, clienţii achiziţionând, în medie, circa 20 milioane de bucăţi pe an în ultimii 5 ani. Dincolo de vânzări, compania a făcut paşi importanţi în transformarea digitală a restaurantelor sale, adoptând soluţii tehnologice de ultimă generaţie pentru a optimiza procesele interne şi a oferi o experienţă îmbunătăţită clienţilor. Aceste soluţii includ kiosk-uri digitale pentru plasarea comenzilor, meniuri digitale, ecrane pentru informarea clienţilor despre statusul comenzilor şi un sistem de monitorizare a bucătăriei, numit KDS (Kitchen Display System), care ajută la gestionarea comenzilor şi la optimizarea procesului de gătire. Pe lângă aceasta, platforma DSR (Digital Success Routines) permite stocarea datelor de verificare a tuturor standardelor de calitate şi siguranţei alimentare. De asemenea, sistemele digitale de măsurare a temperaturii pentru produse şi echipamente, alături de sondele digitale de monitorizare a calităţii uleiului din aparatele de gătit, asigură realizarea procesului de gătit în conformitate cu standardele de performanţă. În prezent, KFC are peste 3.700 de angajaţi la nivel naţional, peste 20 de naţionalităţi diferite (Africa de Sud, Sri Lanka - cei mai mulţi, 150 - Republica Dominicana, Venezuela etc).
Cum nu există doar "roz" în niciun domeniu de activitate, principalele probleme cu care se confrută compania, potrivit conducerii, sunt legate de costurile tot mai mari (au crescut cu 30% la produsele din pui şi peste 40% la ulei) şi de forţa de muncă.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 13.04.2023, 06:53)
Dar mai multe pulpe de pui sau gaina nu se poate ? Aripioarele nu ajung nici pe-o masea.Puneti acolo si carne de porc si de vaca : vrabioare ,etc.sa se sature omu'.Cartofi copti la cuptor,cartofi natur cu patrunjel.Si sa nu aud ca-s scumpe.A venit momentul sa abandonati scumpirile si sa nu va mai cramponati de tot felul de razboaie de pe mapamond.Sa nu mai aud ca abia suntem la inceput ci la sfarsit.Gata viata buna dar in schimb munca multa pe ogoarele patriei ! La tara la munca.Au trecut orasenii batrani sa munceasca la tara si sa traiasca la tara dar cei tineri deloc.Ce facem domnule DAIA,ca avem resurse umane destule sosite din Asia si Africa care lucreaza in fast fooduri dar la pamant nimeni ! In epoca de aur erau scosi din productie oameni sa stranga recoltele,acum toti " fast foodaiesc " adica papa de la Mesopotamia ori Mc Donald imbogatind buzunarele multinationalelor ! Astept APA,HRANA,ENERGIE deoarece proiectul Coroana de otel s-a dus pe copca !