Euroins Insurance Group anunţă că Tanja Blatnik este noul Director General pentru România. Propunerea Euroins Insurance Group a fost acceptată de Autoritatea de Supraveghere Financiară din România, conform unui comunicat remis redacţiei.
Tanka Blatnik are peste 20 de ani de experienţă în industria asigurărilor, gestionând şi conducând echipe operaţionale importante şi proiecte inovatoare din Europa Centrală. Înainte de a se alătura Euroins România, Tanja Blatnik a deţinut funcţia de Director Executiv pentru operaţiunile Generali Insurance Slovenia, iar anterior a ocupat aceeaşi poziţie în compania Adriatic Slovenica, a doua cea mai mare companie de asigurări din Slovenia, cu venituri de 300 milioane euro.
"Sunt extrem de încântată de acestă nouă poziţie la Euroins România şi aştept cu nerăbdare viitoarele provocări. Voi folosi toată experienţa acumulată în ultimii ani să lucrez alături de întreaga echipă, pentru a mă concentra pe îmbunătăţirea serviciilor noastre într-un mediu bazat tot mai mult pe componente digitale. Euroins România se află într-un proces de repoziţionare pe piaţa asigurărilor, cu o strategie concentrată pe trei piloni principali: valoare adăugată, diversificare şi digitalizare. Relaţia cu clienţii şi partenerii, satisfacţia şi încrederea sunt cheia acestui proces şi elemente vitale pentru succesul pe termen lung al companiei. Pentru a obţine aceste rezultate, schimbările vor începe chiar de la nivelul conducerii şi managementului companiei", a declarat Tanja Blatnik, noul Director General al Euroins România.
Kiril Boshov, preşedintele Consiliului de Administraţie al Euroins România a declarat: "Tanja Blatnik este un mare plus pentru echipa noastră. Alături de ea, Euroins România va putea să se dezvolte, concentrându-se pe digitalizare, precum şi pe aplicarea celor mai înalte standarde de calitate. Sunt sigur că sub conducerea Tanjei Blatnik, Euroins România îşi va consolida poziţia drept unul dintre liderii piaţei asigurărilor din România".
Euroins România recunoaşte şi subliniază importanţa relaţiei cu clienţii, gradul de satisfacţie şi de incredere, toate acestea fiind elemente vitale pentru succesul pe termen lung al companiei. În 2020, Consiliul de Administraţie al Euroins a întreprins diverse acţiuni pentru a creşte satisfacţia clienţilor, iar rezultatele pozitive se văd deja: în ultimul trimestru al anului 2020, compania a înregistrat cu 30% mai puţine plângeri faţă de începutul anului, ceea ce reprezintă o scădere cu 50% a plângerilor depuse de persoane fizice. De asemenea, Euroins România a introdus pe piaţă noi produse non-RCA, cu focus pe asistenţa rutieră şi serviciile conexe în domeniul sănătăţii.
"Înţelegem că o schimbare a percepţiei asupra companiei nu va fi vizibilă imediat, însă suntem hotărâţi să ne îmbunătăţim serviciile, iar eforturile noastre susţinute în această direcţie ne fac să fim încrezători - că în timp - gradul de satisfacţie al clienţilor noştri va continua să crească. Toate aceste schimbări sunt menite să aducă valoare adăugată clienţilor, acţionarilor, precum şi pieţei de asigurări din România. Această misiune va consolida poziţia noastră ca unul dintre furnizorii de top pe piaţa asigurărilor din România", a mai adăugat Tanja Blatnik, noul director general al Euroins România.
În conformitate cu strategia de reducere a expunerii în sectorul RCA, precum şi de diversificarea portofoliului, pentru a realiza o creştere sănătoasă şi durabilă pe piaţa românească a asiguratorilor, la sfârşitul anului 2020, Euroins România şi-a majorat capitalul cu peste 126 milioane lei.