FASHION HOUSE Outlet Centre Pallady se continuă să redefinească experienţa de cumpărături şi de petrecere a timpului liber în estul Bucureştiului prin lansarea fazei a doua a proiectului. Lucrările de construcţie continuă în ritm alert, iar marea deschidere este planificată pentru 25 iunie 2024, marcând un pas semnificativ în dezvoltarea peisajului de retail din această zonă dinamică a capitalei, conform unui comunicat transmis redacţiei.
Potrivit comunicatului, grupul FASHION HOUSE, un important operator de centre outlet din Europa Centrala şi de Est (CEE) şi motorul din spatele conceptului unic de centre outlet profesionale din România, se bucură de o reputaţie extrem de solidă pe piaţa de profil din Europa. Cu o investiţie semnificativă de 45 de milioane de euro în extinderea FASHION HOUSE Pallady, grupul îşi propune să creeze o destinaţie de cumpărături de prim rang unde să se regăsească un portofoliu de branduri internaţionale şi locale care să răspundă celor mai diverse gusturi ale clienţilor.
Cu o suprafaţă de peste 5.700 de metri pătraţi, faza a doua a FASHION HOUSE Pallady este deja închiriată în proporţie de 70%, oferind un mix dinamic de retail, inclusiv noi magazine ancoră: adidas, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Guess, Under Armour si altele. Continuând pe traiectoria de succes a primei faze, care se întinde pe aproximativ 8.000 de metri pătraţi şi găzduieşte branduri prestigioase precum Nike, Puma, BSB, Killtec, Lee Cooper, Sizeer, Levi's, Time Out, Triumph, US Polo Assn şi Samsonite, noua fază va oferi pe tot parcursul anului reduceri de -30% până la -70%. În plus faţă de experienţa de cumpărături, vizitatorii beneficiază de facilităţi precum parcare gratuită, o varietate de opţiuni de luat masa şi o zonă de joacă dedicată copiilor, ce transformă fiecare vizită într-o experienţă versatilă şi extrem de plăcută, se precizează în comunicat.
Lansat în 2021 pe autostrada A2 din Bucureşti, centrul FASHION HOUSE Pallady se evidenţiază prin galerii în aer liber şi un design arhitectural inspirat de fascinanta perioadă Belle Époque a Bucureştiului. Decizia de a extinde centrul este motivată de succesul remarcabil al FASHION HOUSE Militari, primul centru outlet din România, inaugurat în 2008. Ambele centre, care îşi întâmpină zilnic vizitatorii cu reduceri cuprinse între 30% şi 70% la branduri de renume, precum adidas, Puma, Boss, Nike, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Diesel, US Polo, Tom Tailor, Under Armour, Nike, Levi`s, Marc'O Polo, Guess, Samsonite, Ecco, Liu Jo, Desigual, au înregistrat o creştere semnificativă în 2022 şi 2023, subliniind rezistenţa şi creşterea continuă a industriei outlet-urilor în România, chiar şi în contexte economice dificile, se arată în comunicat.
Brendon O'Reilly, director general Liebrecht & wooD România şi Fashion House Group, reflectă asupra succesului modelului de business outlet din România din ultimii 15 ani: "Pe fondul interacţiunii dinamice dintre tendinţele economice şi schimbările în comportamentul consumatorilor, industria outlet-urilor a făcut faţă tuturor provocărilor şi, mai mult, a prosperat. FASHION HOUSE Outlet Centre este cel mai bun exemplu în acest sens şi suntem hotărâţi să ne continuăm călătoria gata să stabilim noi repere în evoluţia noastră. Obiectivul asumat este clar: să ne consolidăm poziţia pe piaţă şi să devenim destinaţia preferată de cumpărături pentru bucureşteni, chiar şi pentru cei mai exigenţi dintre ei. În plus, ne angajăm să îmbunătăţim şi să diversificăm gama noastră de produse şi servicii din zona de lifestyle şi timp liber, conştienţi că azi, mai mult ca oricând, consumatorii caută o experienţă completă care să transforme mersul la cumpărături într-un episod memorabil", este notat în comunicat.