Grayling a lansat hub-ul Ignite CEE

R.S.
Miscellanea / 9 iulie

Grayling a lansat hub-ul Ignite CEE

Grayling a lansat hub-ul Ignite CEE, care va funcţiona ca suport pentru serviciile de comunicare strategică şi creaţie ale birourilor Grayling din 10 ţări din regiunea CEE, inclusiv România. Hub-ul, cu sediul în Varşovia, este specializat în analiza audienţei, dezvoltarea strategiilor de comunicare, campanii creative, concepte experienţiale, campanii de social media şi conţinut creativ, conform unui comunicat transmis redacţiei.

Potrivit comunicatului, IGNITE CEE va fi condus de Lukasz Napora, directorul de creaţie al biroului Grayling din Varşovia din ultimii cinci ani, care a lucrat pentru branduri renumite precum Visa, BMW, TikTok, Primark, FREENOW, Tetra Pak sau Nobu. În rolul de Senior Creative al IGNITE CEE se alătură Jan Fraczek, un specialist cu o vastă experienţă în agenţii precum WebTalk şi Berry Kolektyw Kreatywny, ce a realizat campanii de succes în regiunea CEE pentru Heinz, BNP Paribas, Triumph sau Tymbark.

Napora şi Fraczek vor colabora cu echipe formate din experţi în date şi strategie pe fiecare din cele zece pieţe din Europa Centrală şi de Est, inclusiv România, Bulgaria, Republica Cehă, Croaţia, Ungaria, Polonia, Serbia, Slovacia, Slovenia şi Ucraina.

IGNITE CEE este o extensie a IGNITE Global, un alt hub al agenţiei Grayling înfiinţat la Londra acum cinci ani, ce reuneşte specialişti cu experienţă globală şi diversă din Marea Britanie, Franţa, Singapore, Hong Kong şi China. Hub-ul Ignite Global are studiouri de creaţie în Londra şi Hong Kong şi oferă servicii integrate de design şi producţie la nivel global.

"Hub-ul global pe care l-am lansat acum cinci ani, IGNITE Global, ne-a arătat că cererea pentru creativitate în serviciile de comunicare este în creştere. Însă pe lângă creativitate, punem accent şi pe o strategie bine gândită, bazată pe date. Astfel, prin IGNITE CEE, ne putem oferi expertiza către mai mulţi clienţi din regiune şi putem crea campanii care au impact local şi rezonează cu mai multe ţări din Europa Centrală", a declarat Lukasz Napora, director de creaţie al Ignite CEE, se menţionează în comunicat.

"Lansarea IGNITE CEE susţine angajamentul nostru de a inova şi îmbunătăţi serviciile pe care le oferim clienţilor din Europa Centrală şi de Est. Echipele noastre din această regiune au deja o reputaţie excelentă în livrarea de proiecte creative şi eficiente. Investiţia pe care o facem pentru a aduce talente strategice şi creative în echipa noastră ne va ajuta să consolidăm serviciile pe care le oferim la nivel local, întărind în acelaşi timp serviciile hub-ul IGNITE Global", a menţionat Nathan Kemp, Chief Innovation Officer al Grayling.

Ignite CEE va sprijini serviciile de creaţie şi strategie şi ale biroului Grayling din România. Grayling România este una dintre principalele companii de consultanţă de afaceri axată pe comunicare, oferind strategii integrate de Relaţii Publice şi Afaceri Publice, bazate pe date, pentru corporaţii şi organizaţii de pe piaţa locală, regională şi internaţională, se precizează în comunicat.

Prima agenţie internaţională de comunicare ce a intrat pe piaţa din România, în 1998, Grayling rămâne una dintre puţinele companii de consultanţă full-service capabile să ofere experienţă de top la nivel internaţional, adaptată pieţei locale. Cei peste 20 de consultanţi ai Grayling România provin din domenii diverse, oferind clienţilor o expertiză bogată şi variată în domenii precum consultanţă de management, jurnalism, relaţii guvernamentale, politici publice şi marketing.

Grayling este singura companie de consultanţă în comunicare de pe piaţa locală capabilă să ofere servicii integrate de comunicare corporativă, relaţii publice şi afaceri publice la aceleaşi standarde înalte, compania excelând în fiecare dintre aceste domenii. Implementarea cu succes a serviciilor integrate de consultanţă în comunicare de business a permis Grayling România să îşi construiască un portofoliu de clienţi remarcabil din punct de vedere al valorii brandului, complexităţii proiectelor, şi, cel mai important, al longevităţii relaţiei cu clienţii.

Portofoliul de clienţi al agenţiei include companii precum Bolt, Diageo, Google, ING, IKEA, Netflix, Pokerstars, Primark, Visa, Vienna Insurance Group.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

21 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9766
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7317
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3535
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9743
Gram de aur (XAU)Gram de aur405.9099

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb